Quale piscina minera hè più affidabile per i investitori retail à sceglie?

tendenza 8

Quale piscina minera hè più affidabile per i investitori retail à sceglie?

U stagnu hè abbastanza bè.A minera in a piscina di pisci richiede di cumprà una macchina minera, dopu l'ospitu in a splutazioni minera, cunnette a putenza di computing à a piscina minera OKEX, è poi distribuisce i bitcoins minati secondu a putenza di computing chì furnisce.U vantaghju di stu metudu minerariu hè a distribuzione ghjusta.Se paghete per u putere di l'informatica, avete da ottene una certa racolta, vale à dì, u più altu u putere di l'informatica, più muniti chì mine in un ghjornu, è l'ingudu di a minera serà più altu quandu si cunnetta à u fishpond.Di sicuru, u risicu hè Ci sò ancu qualchi.Per esempiu, se u prezzu di a valuta caduta, pò esse chjusu, per quessa hè particularmente impurtante di truvà una bona macchina minera.

BTC.com hè ancu bonu, hè u primu fornitore di servizii di dati Bitcoin in u mondu è fornitore di piscine minerarie è soluzioni di portafogli.Dapoi u 2015, a squadra BTC.com hà cuminciatu cù l'infrastruttura di l'industria cum'è i navigatori di blocchi è hè impegnata à stabilisce novi standard in diversi segmenti.Wallets, pools minieri, quotazioni mercatu, infurmazione è altri campi ponu vede a marca BTC.com.figura.

Un altru pupulare hè Antminer Pool.Antminer Pool hè una piscina minera di munita digitale efficiente chì Bitmain hà investitu assai risorse per sviluppà.Hè impegnatu à furnisce i minatori cù una interfaccia più amichevule, funzioni più cumplete, più aspetti di usu è risorse più abbundanti.Beneficii trasparenti è fà più cuntributi à u sviluppu di munita digitale.Antminer Pool hè una piscina minera di munita digitale efficiente, dedicata à furnisce i minatori cù una interfaccia più amichevule, funzioni più cumplete, usu più convenientu, è benefici più abbundanti è trasparenti.Antminer Pool furnisce Bitcoin, Litecoin, Ethereum è altri servizii minieri di munita digitale, è sustene PPS, PPLNS, SOLO è altri metudi di pagamentu.

tendenza 9

L'estrazione minera hè risicatu?

1. Risichi di a minera persunale: 1. U primu hè chì a casa perda in ocasioni u putere.In casu di una mancanza di energia, i vostri sforzi sò prubabilmente perditi.2. A seconda macchina minera hà bisognu à curriri per 24 ore.Se l'equipaggiu hè rottu per un bellu pezzu, ùn avete micca riparà in tuttu.In fatti, cumprà una macchina minera da sè stessu ùn hè nunda, ma a pace di mente, ma u sforzu hè veramente più energia, è ùn ci hè micca guadagnu in a vostra imaginazione, è u guadagnu ùn vale a pena a perdita à a fine.Questa hè una lezione per chì parechje persone paganu.

2. Ci sò i seguenti risichi in a minera amministrata: 1. In generale, e splutazioni minera stabile è affidabile necessitanu almenu 1 milioni di fondi per riceve a custodia.Allora noi a ghjente ordinaria ùn pò micca risponde à i requisiti in tuttu, è pudemu esse solu obligatu à accoglie picculi splutazioni minieri.

3. I minieri chjuchi sò generalmente i seguenti situazioni: 1. I minieri amministrati sò inefficaci, i panni di l'energia è l'interruzioni di l'energia sò frequenti, i minieri di cori neri arrubbanu parti di a machina minera, i novi machini diventanu di seconda mano, è ùn pudemu micca capisce i veri. dinamica di u tempu di e mine.2. A minera hè disonesta, è u mercatu di toru usa a macchina minera di l'utilizatori per minà per sè stessu sottu u guise di outages di energia, mantenimentu, rivisione è altre ragioni.Dunque, sè vo vulete una minera stabile, duvete sceglie una splutazioni minera putente per a cooperazione.

A minera hè una cumpetizione di hardware di l'informatica, chì include micca solu i discu duru, ma ancu cpu, gpu, ram è altre esigenze di hardware, tanti volte l'investimentu minerariu ùn hè micca assai amichevule per i investituri di vendita.In ogni casu, ci sò ancu assai prughjetti minieri chì l'investitori retail ponu participà. Da u puntu di vista attuale, a minera hè sempre stata prufittuosa, hè solu una quistione di quantu.Quandu a minera, duvete attentu à u vostru propiu periodu di pagamentu è a vita di a macchina minera.Ùn deve micca lascià chì u periodu di rimborsu supera a vita di a macchina minera.Ùn puderà micca fà soldi.


Tempu di post: May-02-2022