Twitter suspende u sviluppu di i portafogli di criptocurrency!Dogecoin cade più di 11% nantu à e nutizie

srgfd (6)

Previamente, Twitter era rumore di sviluppà una billetera di criptu chì permetterà à l'utilizatori di mandà è riceve cripthe di munita nantu à a piattaforma.In ogni casu, l'ultime nutizie hà rimarcatu chì u pianu di sviluppu hè suspettatu di esse suspesu, è Dogecoin (DOGE) hè cascatu più di 11% à sente a nutizia.

Musk hà digià insinuatu i piani per l'integrazione di Twittercriptocurrencypagamenti, nutendu à u mumentu chì Dogecoin puderia esse accettatu cum'è una opzione di pagamentu per i tariffi di abbonamentu.A mossa hè criduta per aiutà à aumentà l'adopzione Dogecoin, creendu un fattore bullish à longu andà.

Tuttavia, secondu a piattaforma di nutizie tecnologica "Platformer", cum'è u novu capu di Twitter, Elon Musk, spinge per cambiamenti à a piattaforma, Twitter hà cessatu di custruisce una billetera criptata è hà sviluppatu invece una funzione di verificazione pagata, chì si chjamava "Super Follows". ".Chì permette à i fan di i creatori di pagà finu à $ 10 à u mese per vede più tweets è cuntenutu, hè previstu di rilancià cum'è "abbonamentu" l'11 di nuvembre.

Platformer hà nutatu chì "i piani di custruisce una billetera criptografica per Twitter parenu esse in attesa".

In risposta à a nutizia sopra, Twitter ùn hà micca rispostu à una dumanda di cummentarii in una manera puntuale, ma hà causatu Dogecoin (DOGE) à caduta, da u tempu di stampa à $ 0,117129, in calata di 11,2% in l'ultime 24 ore.

Cum'è un sustegnu fideli di Dogecoin, e parolle è l'atti di Musk anu un impattu enormu nantu à u mercatu, è dopu avè finitu l'acquistu di Twitter, hà ispiratu u prezzu di Dogecoin per aumentà, cresce quasi 75% à $ 0,146 in un ghjornu.Uni pochi ghjorni dopu, Musk hà publicatu una cute photo di "Shishi Inu wearing Twitter clothes" in Twitter, è Dogecoin hà aumentatu 16% appena u tweet hè surtitu.


Tempu di Postu: Nov-28-2022