Cose chì avete bisognu di sapè nantu à a putenza di a macchina minera

Cose chì avete bisognu di sapè nantu à a putenza di a macchina minera (3)

Ricertamenti, un cliente d'oltremare hà cuntattatu cù noi è hà dettu ch'ellu hà compru una nova macchina minera Bitmain D7 in ligna, è hà scontru u prublema di hasd-rate inestabile.Ci vulia à dumandà se pudemu aiutà à risolve u prublema.Pensemu chì era un picculu prublema chì saria risolta prestu, cusì avemu accunsentutu.

Dopu à debugging remota di sta macchina, i risultati eranu inesperu.A reta di sta macchina era nurmale, è tutti l'indicatori sò stati bè dopu à u booting, ma dopu avè currettu per uni pochi d'ore, u hash-rate di a macchina hè cascatu di colpu.Avemu verificatu u log di run è ùn truvamu nunda inusual.

Allora, mentre avemu continuatu a debugging remota, avemu ancu cuntattatu i tecnichi di mantenimentu prufessiunali in i siti di mantenimentu cù quale avemu cooperatu.Dopu à più di una settimana, avemu finalmente trovu chì u prublema hè prubabilmente duvuta à l 'alimentazione.Perchè a carica di tensione à u cliente hè ghjustu à un puntu criticu, pare chì a macchina hè in esecuzione bè, ma per diversi motivi, a carica di a griglia aumenta è l'alimentazione di a putenza di a macchina scende, è l'hash-rate di a macchina scende di colpu.

Fortunatamente, u cliente ùn hà micca patitu perdite maiò, perchè a tensione inestabile pò causà danni à u bordu di hash di a macchina.Allora dopu à stu casu, parlemu di quantu à sceglie l'alimentazione di a macchina minera.

Cose chì avete bisognu di sapè nantu à a putenza di a macchina minera (2)

Una macchina minera ASIC prufessiunale hè assai preziosa.Se u fornitu di energia di a macchina minera ùn hè micca sceltu currettamente, direttamente cunducerà à un redditu più bassu è affetta a vita di serviziu di a macchina minera.Allora, chì sò e cose chì i minatori anu da sapè nantu à l'infurmazioni relative à l'alimentazione di a macchina minera?

1. L'ambiente di stallazione di l'alimentazione hè in 0 ° C ~ 50 ° C.Hè megliu per assicurà senza polvera è una bona circulazione di l'aria → allargà a vita di serviziu di l'alimentazione è migliurà a stabilità di a pruduzzioni di l'alimentazione.A più alta hè a stabilità di l'alimentazione, u più chjucu a perdita di a macchina minera..

2. Quandu si mette in u minatore, prima cunnetta u terminal di putenza à u minatore, assicuratevi chì a putenza hè spenta, è infine cunnette u cable di input AC → hè pruibitu di cunnette è disconnect u terminal di output quandu u putere hè attivatu. currente DC eccessivu L'arcu resultanti pò dannà i terminali di output DC è ancu pruvucà un periculu d'incendiu.

3. Per piacè cunfirmà l'infurmazioni seguenti prima di cunnette:

A. Sia chì a striscia di putenza pò purtà a putenza nominale di u minatore → Se u cunsumu di energia di u minatore hè più di 2000W, per piacè ùn aduprate micca a striscia di putenza domestica.Di solitu, a striscia di alimentazione domestica hè pensata per i prudutti elettronici di bassa putenza, è a so cunnessione di circuitu adopta u metudu di saldatura.Quandu a carica hè troppu alta, pruvucarà a saldatura per funnu, risultatu in un cortu circuitu è ​​un focu.Dunque, per i minatori d'alta putenza, sceglite una striscia di putenza PDU.A striscia di putenza PDU adopra u metudu nut fisicu per cunnette u circuitu, quandu a linea passa per un grande currente, ùn serà micca funnutu, cusì serà più sicuru.

B. Sia chì a tensione di rete locale pò scuntrà i requisiti di tensione di l'alimentazione → Se a tensione supera i requisiti di tensione, l'alimentazione elettrica serà brusgiata, per piacè cumprà un convertitore di tensione, è inserisci una tensione chì risponde à i bisogni di l'alimentazione. convertitore di tensione.Se a tensione hè troppu bassu, l'alimentazione ùn furnisce micca abbastanza energia à a carica, chì influenzerà l'ingudu di ogni ghjornu.

C. Sia a linea di forza pò purtà u currente necessariu per u cunsumu di energia più bassu.Sè u currenti di u minatore hè 16A, è u limitu supiriuri chì a linea di putenza pò purtà hè più bassu cà 16A, ci hè u risicu di a linea di putenza esse brusgiatu.

D. Sia chì a tensione di output è u currente di l'alimentazione pò risponde à i bisogni di u pruduttu cù a carica piena → a putenza di output nominale di l'alimentazione hè più bassu di i bisogni di a macchina, chì pruvucarà l'hash-rate di a macchina minera per fallu per scuntrà u standard, chì ultimamente affetterà l'ingudu di i minatori.(Di solitu a putenza massima di l'alimentazione hè 2 volte a carica hè a megliu cunfigurazione)

Cose chì avete bisognu di sapè nantu à a putenza di a macchina minera (1)

Tempu di post: 25-Jan-2022