L'IPC di i Stati Uniti hà aumentatu da 8.2% in settembre, ligeramente più altu di l'espertu

U Dipartimentu di u travagliu di i Stati Uniti hà annunziatu a data di l'indici di i prezzi di u cunsumu (CPI) per settembre à a sera di u 13: u ritmu di crescita annuale hà righjuntu 8,2%, pocu più altu ch'è l'expectativa di u mercatu di 8,1%;L'IPC core (escludendu i costi di l'alimentariu è di l'energia) hà registratu 6,6%, chjappà un novu altu in l'ultimi 40 anni, u valore previstu è u valore precedente eranu rispettivamente 6,50% è 6,30%.
q5
I dati di l'inflazione di i Stati Uniti per settembre ùn era micca ottimistu è prubabilmente fermanu altu per qualchì tempu, per via di l'aumentu di i costi di servizii è beni.Accoppiata cù i dati di l'impieghi publicati u 7 di questu mese, u bonu rendimentu di u mercatu di u travagliu è a crescita cuntinua di i salarii di l'impiegati ponu permette à a Fed di mantene una pulitica di strettu duru, aumentendu i tassi d'interessu da 75 punti basi per a quarta volta consecutiva. .
 
Bitcoin rimbalza forte dopu avè avvicinatu una volta $ 18 000
Bitcoin(BTC) hà righjuntu brevemente $ 19,000 un minutu prima chì i dati CPI di a notte passata sò stati liberati, ma poi scendenu più di 4% à u minimu $ 18,196 in cinque minuti.
In ogni casu, dopu chì a pressione di vendita à cortu termine emerge, u mercatu di Bitcoin hà cuminciatu à invertisce, è hà iniziatu un forte rebote attornu à 11: 00 a notte passata, righjunghjendu un massimu di $ 19,509.99 à circa 3: 00 in a matina di questu (14) ghjornu. .Avà à $ 19,401.
In quantuEthereu(ETH), u prezzu di a munita hè ancu brevemente cascatu sottu à $ 1200 dopu chì a data hè stata liberata, è hè stata tirata à $ 1288 à u mumentu di a scrittura.
 
I quattru indici principali di i stock di i Stati Uniti anu ancu invertitu dopu a immersione
A borsa di i Stati Uniti hà ancu sperimentatu una inversione maiò.Originariamente, l'indice Dow Jones hè cascatu quasi 550 punti à l'apertura, ma hà finitu per 827 punti, cù i spreads più alti è più bassi chì superanu i punti 1,500, stabilendu un record raru in a storia.L'S&P 500 hà ancu chjusu u 2.6%, finendu una striscia negra di sei ghjorni.
1) U Dow surge 827.87 punti (2.83%) per finisce à 30,038.72.
2) U Nasdaq hà aumentatu 232.05 punti (2.23%) per finisce à 10,649.15.
3) L'S&P 500 hà aumentatu 92,88 punti (2,6%) per finisce à 3,669.91.
4) L'Index Semiconductor di Filadelfia hà saltatu 64,6 punti (2,94%) per finisce à 2,263,2.
 
 
Biden: A lotta à l'inflazione glubale hè a mo primura priorità
Dopu chì i dati CPI sò stati liberati, a Casa Bianca hà ancu publicatu una dichjarazione presidenziale dopu, dicendu chì i Stati Uniti anu un vantaghju annantu à qualsiasi ecunumia per trattà a sfida di l'inflazione, ma deve piglià più misure per cuntrullà rapidamente l'inflazione.
"Mentre ci hè statu qualchì prugressu in u cuntenutu di l'aumentu di i prezzi, l'inflazione hè stata media di 2 per centu in l'ultimi trè mesi, da l'11 per centu in u trimestre precedente.Ma ancu cù sta migliione, i livelli di i prezzi attuali anu troppu altu, è a lotta di l'inflazione glubale chì affetta i Stati Uniti è i paesi di u mondu hè a mo priorità ".
q6
U mercatu stima chì a probabilità di una crescita di a tarifa di 75 punti di basa in Novembre supera u 97%
U rendimentu CPI era ligeramente più altu di l'espertu, rinfurzendu l'expectativa di u mercatu chì a Fed cuntinueghja à elevà i tassi d'interessu da 75 punti di basa.E probabilità di un incrementu di 75 punti di basa sò avà circa 97.8 per centu, secondu u CME's Fed Watch Tool;e probabilità di una crescita più aggressiva di 100 punti di basa s'arrizzò à 2.2 per centu.
q7
L'istituzioni finanziarii ùn sò ancu ottimisti nantu à a situazione di l'inflazione attuale.Cridenu chì a chjave per u prublema attuale ùn hè micca u ritmu generale di crescita di u prezzu, ma chì l'inflazione hà penetratu in l'industria di serviziu è u mercatu di l'abitazioni.Jim Caron, Morgan Stanley Investment Management, hà dettu à Bloomberg Television: "Hè brutale... Pensu chì a crescita di i prezzi hà da cumincià à rallentà, è in certi spazii hè digià accadutu.Ma u prublema avà hè chì l'inflazione s'hè alluntanatu da i beni è in i servizii ".
L'editore senior di Bloomberg Chris Antsey hà rispostu: "Per i Democratici, questu hè un disastru.Oghje hè l'ultimu rapportu CPI prima di l'elezzioni midterm di l'8 di nuvembre.À questu puntu, avemu a peghju inflazione in quattru anni ".


Tempu di pubblicazione: 31-oct-2022