Tesla, Block, Blockstream s'uniscenu per sviluppà una fabbrica minera di Bitcoin alimentata da u sole

Block (SQ-US), Blockstream (Blockstream) è Tesla (TSLA-US) anu annunziatu una cullaburazione per inizià a custruisce un stabilimentu minerariu di bitcoin alimentatu da u solare alimentatu da Tesla Solar u venneri (8th), previstu per a fine di questu annu. hè stimatu chì generà 3,8 megawatts di energia solare per minà Bitcoin.

A facilità utilizerà una flotta di 3.8 MW Tesla solar PV, è un Megapack di batteria gigante Tesla 12 MW / h.

Neil Jorgensen, capu di l'ESG globale di Block, hà dettu: "U travagliu cù Blockstream per sviluppà stu prughjettu di mining bitcoin full-end, 100% alimentatu da u solare, utilizendu a tecnulugia solare è di almacenamento di Tesla, avemu u scopu di accelerà ulteriormente bitcoin è u rolu di coordinazione di energia rinnuvevuli.

Block (ex Square) hà permessu prima à l'utilizatori selezziunati di scambià bitcoin nantu à u so serviziu di pagamentu mobile Cash App in 2017.

tendenza 4

Block hà annunziatu ghjovi chì aprirà un serviziu per i clienti di paghe per invistisce automaticamente una parte di i so paghe in bitcoin.L'app lanciarà ancu Lightning Network Receives, chì permette à l'utilizatori di riceve bitcoin in l'App Cash via a Lightning Network.

A Rete Lightning hè una reta di blockchain decentralizata chì permette pagamenti instantani.

A minera hè sempre stata criticata da l'avversari di i cripto muniti, perchè u prucessu di mining Bitcoin hè abbastanza forte è energia.

tendenza 5

E trè cumpagnie dicenu chì a nova cullaburazione hè destinata à avanzà a minera di emissioni zero è à diversificà e fonti energetiche di u bitcoin.

Block hà invertitu i guadagni precedenti u venneri è hà finitu 2.15% à $ 123.22 per parte.Tesla hè cascatu $ 31.77, o 3 per centu, per chjude à $ 1,025.49 per parte.


Tempu di Postu: Apr-26-2022