Musk: L'integrazione di Twitter di i pagamenti digitale hè logica!Accusatu di Dogecoin MLM

U CEO di Tesla, Elon Musk, hà assistitu à una riunione in linea di tutti l'impiegati di Twitter prima oghje (17), a prima volta chì hà parlatu direttamente cù l'impiegati di a cumpagnia da quandu l'acquistu hè stata annunziata in April;A riunione hà fattu tuttu per articulà e so credenze, stabilizendu l'armata mentre sperendu di riduce a cunfusione trà l'impiegati di Twitter nantu à l'acquistu.

fondu 7

In risposta à a libertà d'espressione più impurtante di Musk, hà dettu: Sempre chì ùn viola micca a lege, Twitter hà da dà più spaziu à e persone per dì ciò chì volenu dì ... Ma a cumpagnia hà da assicurà chì a ghjente sia cunfortu. u serviziu, altrimente l'utilizatori ùn l'utilizanu micca.

In particulare, Musk hà citatu l'integrazione di pagamenti digitale in Twitter mentre parlava di pussibuli cambiamenti di produttu, cum'è l'idea chì l'utilizatori anu da pagà per esse verificati cum'è utilizatori umani veri per mezu di strumenti cum'è u serviziu di abbonamentu Twitter Blue Hè logicu chì farà più faciule mandate soldi avanti è avanti, è questu cummentariu rinforza l'idea chì ellu introducerà cripto muniti in a piattaforma in u futuru.

Quandu hà dumandatu nantu à i licenziamenti potenziali, Musk ùn hà micca rinunziatu l'idea, dicendu solu chì Twitter hà bisognu di mantene a salute.In generale, a pusizione di Musk à a riunione hà datu un sensu chì ellu vole ancu pussede u giant di e social media.

L'acquisizione di Twitter hè ritardata per via di cunti falsi

Prima di quessa, Musk hà dumandatu à Twitter per pruvà chì a proporzione di cunti falsi era solu sottu à 5%, altrimente l'acquistu seria ritardata.In seguitu, in più di cuntinuà à dichjarà chì e transazzioni pertinenti sò sempre in prugressu, Twitter hà ancu apertu a so basa di dati interna à Musk, micca solu per vede i dati cumpleti di Twitter di ogni ghjornu, ma ancu per vede u dispusitivu currispundente utilizatu da ogni contu, sperendu. per cunvince Musk à crede in fake news.A proporzione attuale di cunti ùn hè micca alta.

Sicondu u pianu precedente di Musk, spera d'aumentà u numeru di utilizatori Twitter à 600 milioni in 2025, è cresce à 930 milioni in 2028, chì significa chì deve cresce almenu 4 volte dopu à 6 anni;ma Musk crede chì se a maiò parte di i cunti in u serviziu di Twitter sò robots falsi, affettarà assai l'affari di publicità di a piattaforma, chì serà preghjudiziu per u sviluppu futuru.

Musk hà demandatu per $ 258 miliardi in u schema piramidale Dogecoin

Cum'è Musk scramble per cumprà Twitter, pò esse in novi prublemi.Sicondu un rapportu prima di Reuters, Musk hè statu demandatu da un investitore Dogecoin (DOGE) u 16, cerchendu $ 258 miliardi in danni.

In una demanda presentata in u tribunale federale di Manhattan, l'attore Keith Johnson dice chì, dapoi u 2019, Musk hà sappiutu chì DOGE ùn hà micca valore, ma hà utilizatu a so reputazione è e so cumpagnie (precedentemente Tesla è SpaceX anu lanciatu a compra di beni periferici cunnessi cù DOGE) ) hyped up Dogecoin è prufittatu da elevà u so prezzu in un schema Ponzi-like;a lagnanza hè ancu infurmatu per avè riunitu cumenti da Buffett, Bill Gates è altri chì interruganu u valore di a criptocurrency.

Tesla, SpaceX è Musk ùn anu micca cummentatu a nutizia à u tempu di stampa.

Se sente chì investisce direttamente in BTC è ETH hè più radicali, invistiscemachini minierihè ancu una scelta megliu.I machini minieri ponu cuntinuà à pruducia BTC è ETH, è dopu à u mercatu ricuperà, a macchina stessa hà ancu generà un certu valore aghjuntu.


Tempu di Postu: Aug-04-2022