Hè a forte riduzione di u prezzu di e carte grafiche u mutivu di a scappata di i minatori di Ethereu?

1

In l'ultimi dui anni, per via di l'epidemie glubale di covid-19, l'aumentu di a dumanda minera di criptocurrency è altri fattori, a carta grafica hè stata fora di stock è à una prima per via di u squilibrio trà l'offerta è a dumanda è a capacità di produzzione insufficiente. .In ogni casu, pocu tempu, a quotazione di carte grafiche d'alta prestazione hà cuminciatu à affondà in u mercatu, o ancu cadutu da più di 35%.

In quantu à a riduzzione generale di u prezzu di e carte grafiche, certi cumenti anu indicatu chì pò esse riflessu in a transizione imminente di Ethereu à u mecanismu di cunsensu POS.À quellu tempu, e carte gràfiche di i minatori ùn puderanu più guadagnà Ethereu per via di a putenza di l'informatica, cusì vendenu u hardware di e macchine minerarii prima, è eventualmente tendenu à aumentà l'offerta è diminuite a dumanda.

Sicondu u canale minerariu KOL "HardwareUnboxed", chì hà 859000 fan, u prezzu di ASUS geforce RTX 3080 tuf gaming OC vendutu in u mercatu australianu hè diminuitu da l'uriginale à $ 2299 à $ 1499 (T $ 31479) in una notte, è u prezzu. cadutu da 35% in un ghjornu.

"RedPandaMining", un KOL minerariu cù 211000 fan, hà dettu ancu in un filmu chì, cumparatu cù u prezzu di e carte di visualizazione vendute nantu à eBay in u frivaru, a quotazione di tutte e carte di visualizazione hà mostratu una tendenza discendente à a mità di marzu, cù una diminuzione massima di più. di 20% è una calata media di 8,8%.

Un altru situ web minerariu 3dcenter hà dettu ancu in Twitter chì a carta di visualizazione d'altu livellu RTX 3090 hà righjuntu u prezzu più bassu da l'aostu di l'annu passatu: u prezzu di vendita di GeForce RTX 3090 in Germania hè cascatu sottu à 2000 euros per a prima volta da l'agostu di l'annu passatu.

Sicondu bitinfocharts, l'ingressu minerariu attuale di Ethereum hà righjuntu 0,0419 usd / ghjornu: 1 mH / s, in calata di 85,88% da l'altu di 0,282 usd / ghjornu: 1 mH / s in maghju 2021.

Sicondu i dati di 2Miners.com, l'attuale difficultà minera di Ethereu hè 12.76p, chì hè 59.5% più altu ch'è u piccu di 8p in May 2021.

2

ETH2.0 hè previstu di inaugurà a fusione di a rete principale in ghjugnu.

Sicondu i rapporti precedenti, l'upgrade di a furchetta dura Bellatrix, chì hè prevista per unisce Ethereum 1.0 è 2.0 in u ghjugnu di questu annu, fusionarà a catena attuale cù a nova catena di balise PoS.Dopu à a fusione, a minera GPU tradiziunale ùn serà micca realizata nantu à Ethereu, è serà rimpiazzata da a prutezzione di u nodu di verificazione PoS, è riceverà premii di tariffu di transazzione à u principiu di a fusione.

A bomba di difficultà utilizata per congelate l'attività minera nantu à Ethereu vinarà ancu in u ghjugnu di questu annu.Tim Beiko, u sviluppatore core di Ethereu, hà dettu prima chì a bomba di difficultà ùn esiste più in a reta Ethereu dopu chì a transizione hè finita.

Kiln, una reta di teste, hè statu ancu ufficialmente lanciata recentemente cum'è una reta di prova cumminata.


Postu tempu: Apr-01-2022