In fronte à l'inguernu friddu di u mercatu di munita, e cumpagnie di criptu ùn sò micca solu lascià u persunale!A spesa di publicità hè ancu calata di più di 50%

Mentre chì u mercatu hè sempre in crescita annantu à l'annu passatu, parechje cumpagnie di criptu anu spesu centinaie di milioni di dollari in publicità, cum'è l'annunzii di Super Bowl, a denominazione di u stadiu, l'approvazione di celebrità è più.In ogni casu, quandu u capitale generale di u mercatu stringhje è l'imprese licenzianu i travagliadori solu per sopravvive à u mercatu di l'orsu, sti cumpagnie chì anu spesu assai soldi in publicità in u passatu anu ancu ridutta assai e so spese di marketing.

3

A spesa di marketing di criptu di l'affari crolla

Sicondu u Wall Street Journal, dapoi chì Bitcoin hà cullatu à $ 68 991 in u Novembre di l'annu passatu, a spesa di publicità da i principali marchi di criptu nantu à e plataforme digitali cum'è YouTube è Facebook sò diminuite, falendu circa 90 per centu da u piccu.È in un mercatu cattivu, accumpagnatu da a mancanza di avvenimenti maiò cum'è u Super Bowl o l'Olimpiadi Invernali di pocu tempu, a spesa di publicità televisiva hè ancu calata significativamente.

"In generale, u livellu di cunfidenza macroeconomica hè abbastanza bassu avà.In più, quandu u prezzu di u bitcoin hè bassu, tende à esse menu ingaghjamentu in l'applicazioni è i novi clienti ", disse Dennis Yeh, un analista di a cumpagnia di ricerca di u mercatu Sensor Tower.

Sicondu u rapportu, i seguenti sò i cambiamenti in a spesa di publicità digitale è TV di diverse cumpagnie criptu durante stu periodu:

1. A spesa di Crypto.com hè cascata da $ 15 milioni in nuvembre 2021 è $ 40 milioni in ghjennaghju à $ 2,1 milioni in maghju, una caduta di circa 95%.

2. A spesa di Gemini hè cascata da $ 3,8 milioni in nuvembre à $ 478 000 in maghju, una caduta di circa 87%.

3. A spesa di Coinbase hè cascata da $ 31 milioni in February à $ 2,7 milioni in May, una gota di circa 91%.

4. Pagamenti di eToro sò quasi u listessu, caduta intornu à $ 1 millioni.

Tuttavia, micca tutte e cumpagnie anu riduciutu a so spesa publicitaria.A spesa publicitaria di FTX in nuvembre di l'annu passatu era di circa $ 3 milioni, è in maghju di questu annu, hà aumentatu da circa 73% à $ 5,2 milioni.U 1 di ghjugnu, hà annunziatu l'assunzione di a superstar di NBA Lakers Shaquille.O'Neal agisce cum'è ambasciatore di a marca.

L'industria entra in l'invernu friddu

In più di esse culpitu da a calata, i regulatori anu ancu pagatu più attente à u mercatu di criptu per via di scandali di l'industria recenti, è a Borsa Americana hà avvistatu à l'investituri in u ghjugnu di cumpagnie chì s'appoghjanu assai nantu à l'appruvazioni di celebrità.

Taylor Grimes, capu di u sviluppu di l'affari in l'agenzia di publicità di i Stati Uniti Martin Agency, hà dettu ancu chì hà ricevutu più di una decina di dumande di pruposte da i marchi di criptu in 2021 è principiu di 2022, ma queste richieste ùn sò micca state cusì forti cum'è prima. pocu tempu.

"Finu à pocu mesi fà, era una zona nova impurtante è una zona assai creativa.Tuttavia, in l'ultime settimane, e dumande sò largamente secche ", dice Taylor Grimes.

In ogni casu, u boom hà u so propiu ciculu, è quandu si riduce u gastru durante un mercatu bear, l'imprese anu più tempu per fucalizza nantu à a custruzzione è u sviluppu.Michael Sonnenshein, chief executive di l'impresa di gestione di l'assi digitale Grayscale, hà dettu chì era u tempu per l'industria di vultà à educà i cunsumatori nantu à i benefici è i risichi di e classi di attivu emergenti.

Ci hè ancu parechje cumpagnie chì sceglienu di investisce in umacchina mineraaffari, è u costu monetariu è u risicu generatu da a minera sò relativamente più bassi.


Tempu di Postu: Aug-17-2022