Cumu fà soldi da a minera NFT?Introduzione dettagliata di NFT mining tutorial

Cumu fà soldi da a minera NFT?

In cunfrontu cù a minera di liquidità tradiziunale è l'airdrops, a minera di liquidità NFT hè più diffusa, cù più metudi, pussibulità è scalabilità megliu.Dittu chistu, hè sempre vagu, dunque fighjemu uni pochi di casi.

tendenza 10

Mobox: Attraversu i pool di liquidità, l'estrazione di liquidità è l'NFT, l'infrastruttura di GameFi ùn solu truvà a megliu strategia di redditu di minera di liquidità per l'utilizatori, ma ancu mint NFT cù caratteristiche di ghjocu distintive.Un contu di risparmiu hè stabilitu durante u ghjocu.Più l'utente salva, più risorse guadagna in u ghjocu, è più eroi di ghjocu ponu esse convocati.A piattaforma Mobox supporta l'estrazione di liquidità leveraged basata in Venux è l'estrazione di token LP di PancakeSwap.

NFT-eroe: U primu ghjocu in relazione à NFT lanciatu da a catena ecologica Huobi Heco.L'utilizatori ponu impegnà muniti virtuale cum'è HT nantu à questu in cambiu di disegnu carte (disegnu carte NFT rari, chì ponu esse aduprate per aghjurnà u putere di cummattimentu in u ghjocu).

MEME: Dopu chì l'utilizatori compranu MEME in Uniswap è l'impegnu à a splutazioni NFT (NFTFarm), ponu coglie punti di ananas ogni ghjornu.Abbastanza punti ananas ponu esse scambiati per carte di cullezzione NFT MEME.L'utilizatori ponu cullà e carte o appiccà nantu à Vendutu in Open Sea.

Aavegotchi: In Aavegotchi, l'utilizatori ponu uttene picculi imaghjini di fantasma staking token (tokens di equità nantu à Aave), è ogni picculu ghost hè un token NFT.Cosa hè spiciali circa Aavegotchi hè chì u collateral atoken daretu à u picculu ghost hè un token interessu-bearing (vale à dì, u so valore token aumenterà cù a minera per via di miccanismi cum'è interessu) è u so valore cresce.

Crypto Wine: GRAP hè un simbulu di un prughjettu di minera di liquidità cù u logu di uva.L'utilizatori ponu uttene per via di a minera o cumprà direttamente da Uniswap, è l'utilizatori ponu uttene cullezzione NFT (Crypto Wine) dopu avè participatu à a minera Grap.Ogni ghjucadore in u pool di staking GRAP pò uttene aleatoriamente un airdrop di Crypto Wine, è ogni Crypto Wine hè una pittura d'arte criptografica ispirata da buttigli di vinu.Dopu chì i ghjucatori uttenenu Crypto Wine, ponu scambià o cullettà liberamente.

tendenza 11

Cume di a minera NFT?

A più grande diferenza da a minera tradiziunale hè chì i premii ottenuti da a minera tradiziunale sò tokens.È a minera NFT ottene NFT;utilizatori ponu minà tokens homogeneous, non-homogeneous tokens, assi di ghjocu, muniti commemorative rari, etc. in u so modu.

In cunfrontu cù i tokens ordinali, NFT hè più raru, unicu è unicu, è hè più faciule per mape à a realità (per esempiu, se risparmiate soldi in u bancu per un certu periodu, pudete piglià una lotteria, è ci hè una probabilità). per tirari muniti commemorative da u bancu, vendite), chì pò stimulà l'entusiasmu di e persone per a minera, chì hè ancu un mutivu maiò di l'esplosione di a minera NFT.

NFT mining serà una pratica innovativa di NFT è un metudu d'incentive.Più persone participanu, più pò catalizà u sviluppu di NFT è accelerà l'accettazione di a ghjente di a mappatura trà NFT è a realità.A prossima onda di NFT hè assai prubabile di esse autentificazione;autentificazione d'identità, autentificazione immubiliare, autentificazione di qualificazione, prutezzione di i diritti di pruprietà, è ancu certificati di nascita è di morte, chì tutti ponu realizà a mappatura trà a realtà è a virtualità.Immaginate, in u futuru, avemu solu bisognu di una app, una billetera digitale, è ancu una impronta digitale per pruvà a nostra identità, qualificazioni è pussessu di u dirittu d'utilizazione, senza certificati fisici complicati, certificati di carta, autentificazione di sigilli multipartiti, etc. È esse essenzialmente una prutezzione contr'à e prove di a realtà.

In fatti, l'applicazione di NFT in i ghjochi in linea hè ancu u più faciule da capisce è accettà.Se pudemu paragunà NFT cù l'attuale ghjochi in linea, allora NFT deve esse in u stadiu di StarCraft avà, vale à dì, appena ci hè u cuncettu di ghjochi in ligna, cum'è nimu avissi imaginatu chì i ghjochi in linea è e-sports. saria cusì caldu à u mumentu, ùn sapemu micca quantu NFT svilupperà in u futuru.


Tempu di post: May-04-2022