Si dice chì ExxonMobil utilizeghja u gasu naturale per furnisce u putere per a minera di bitcoin.

I media stranieri anu infurmatu chì ExxonMobil (xom-us) hè participatu à un prughjettu pilotu per utilizà i pozzi di petroliu per brusgià l'excedente di gas naturale per furnisce l'electricità per a produzzione è l'espansione di criptocurrency.

c

Sicondu a ghjente familiarizata cù a materia, u giant di u petroliu è Crusoe Energy Systems Inc Un accordu hè statu righjuntu per estrattà u gasu naturale da una piattaforma di pozzu di petroliu in u bacinu di scisto di Bakken per furnisce a putenza necessaria per i servitori minieri bitcoin.

Questa hè una suluzione per tutti i partiti implicati.I pruduttori di petroliu è di gasu facenu a pressione da i regulatori è l'investituri per riduce a so impronta di carbonu per aiutà à cumbatte u cambiamentu climaticu.

Quandu e cumpagnie di petroliu o di gasu naturale prucessanu l'oliu da shale, u gasu naturale serà pruduttu in u prucessu.S'ellu ùn hè micca utilizatu, sti gasi naturali seranu completamente brusgiati, chì aumenteranu a contaminazione, ma ùn anu micca effettu.

Per d 'altra banda, i minatori di criptu di munita cercanu gasu naturali à pocu pressu per furnisce energia è putenza per a minera.

Per i minatori di criptu di munita, l'imprese chì fallenu à aghjustà in u tempu ponu affruntà un impattu maiò sottu à a diminuzione di u prezzu di u bitcoin è l'aumentu di u prezzu di l'energia.I dati mostranu chì u marghjenu di prufittu di u bitcoin hè cascatu da 90% à circa 70%, chì cuntinueghja a minaccia per a sopravvivenza di i minatori.

Alcune cumpagnie petrolifere anu truvatu modi per trasfurmà u gasu di gasu in energia utile.L'energia di Crusoe aiuta à e cumpagnie energetiche à utilizà tali gasu per estrae muniti digitale cum'è bitcoin (BTC).

U prughjettu pilotu hè statu iniziatu in ghjennaghju 2027, è hà cunsumatu circa 18 milioni di metri cubi di gas naturale per mese.Attualmente, ExxonMobil cunsidereghja a realizazione di tali teste in Alaska, Quaiboe Wharf in Nigeria, VacA Muerta shale gas field in Argentina, Guyana è Germania.


Postu tempu: Apr-01-2022