Bitcoin diventa mossu prima di a riunione di FOMC!JPMorgan: I stock di i Stati Uniti ponu aumentà drasticamente se i tassi d'interessu aumentanu di 50 punti base

À a vigilia di a riunione di u FOMC,a criptocurrencyu mercatu, chì era in crescita uni pochi di ghjorni fà, hè diventatu volatile.Dopu avè risuscitatu à $ 21,085 u 29,Bitcoin (BTC)cascatu à $ 20,237 a notte passata, è hè statu infurmatu à $ 20,568 da a data di scadenza, quasi 24 L'aumentu di l'ora era 0,52%;etere (ETH)era à $ 1,580, in crescita di 1,56% in l'ultime 24 ore.

A Fed annuncerà a so decisione di tassi d'interessu à 2:00 am ora di Pechino u 3.Sicondu i dati di u Fed Watch Tool di u Chicago Mercantile Exchange (CME), u mercatu attualmente aspetta chì a Fed decide di elevà i tassi d'interessu da 3 yards à 3.75% sta settimana.Ci hè una probabilità di 87,2% di una crescita di 4,00% è una probabilità di 12,8% di una crescita di 2-yard à 3,50% à 3,75%.

srgfd (1)

Un altru datu degne d'attenzione hè chì i Stati Uniti annunzià u numeru di paghe non agriculi per uttrovi à 20:30 ora di Pechino u 4.Sicondu i dati FXStreet, u mercatuattualmentestima chì u nùmeru di salarii non agriculi cresce da 200 000, chì hè più bassu di l'anteriore U tassu di disoccupazione hè previstu di cresce à 3,6% da 3,5%.

srgfd (2)

L'azzioni di i Stati Uniti ponu aumentà bruscamente se i tassi d'interessu aumentanu 2 iarde

À u listessu tempu, secondu "Bloomberg", u dipartimentu di cummerciale di JPMorgan hà previstu chì, se a Fed decide di elevà i tassi d'interessu solu 2 iarde sta settimana, u presidente di a Riserva Federale Jerome Powell (Jerome Powell) hà manifestatu a so vuluntà di tollerà in una notizia dopu à a riunione. cunferenza.Cù una inflazione alta è un mercatu di travagliu strettu, l'S&P 500 puderia surge almenu 10% in un ghjornu.

A squadra di JPMorgan Chase, cumpresu l'analista Andrew Tyler, hà dettu in una nota di u cliente u luni chì un tali scenariu seria "u menu prubabile" ma seria u risultatu "più bullish" per l'investituri in stock.In i precedenti sei ghjorni di decisione di a Fed, l'S&P 500 s'arrizzò quattru volte è falò duie volte.

JPMorgan s'aspittava chì a Fed aumenterà ancu i tassi di altri 3 yards sta settimana, in linea cù a previsione mediana di l'economisti interpellati da Bloomberg, è a squadra di Andrew Tyler vede una bassa probabilità di altri scenarii.

Riguardu à a previsione S & P 500, u rapportu hà scrittu: I risultati sò sbilanciati à l'upside, cum'è avemu cridutu chì u mercatu hà una bona ragiò per retestà i minimi a semana passata per via di l'ingrossu disappointing di i grandi stock di tecnulugia, ma cuntinueghja à cresce.U puntu di a cunversazione hè di pruvà à identificà quale sò i venditori incrementali, è avemu cridutu chì u risicu / ricumpensa hè skewed à l'upside.

Eccu e previsioni di a squadra JPMorgan Chase per a direzzione prubabile di l'S&P 500 u ghjornu di a decisione di a Fed:

● Aumentu di i tassi di 2 iarde è cunferenza di stampa post-dovish: S&P 500 in crescita di 10% -12%

● Aumentu di i tassi di 2 iarde è cunferenza di stampa post-hawk: S&P 500 in crescita da 4% à 5%

● Aumenta di i tassi di 3 iarde è cunferenza di stampa post-dovish (a seconda più probabile): S&P 500 in crescita di 2,5% -3%

● L'aumentu di i tassi di 3 iarde è a cunferenza di stampa post-hawkish (u più prubabile): S&P 500 calata 1% per guadagnà 0,5%

● Aumentu di i tassi di 4 iarde è cunferenza di stampa post-dovish: S&P 500 calata da 4% à 5%

● Aumentu di i tassi di 4 iarde è cunferenza di stampa post-hawk: S&P 500 calata da 6% à 8%


Tempu di Postu: Nov-11-2022