Binance CEO CZ hà firmatu una lettera d'intenzione per acquistà FTX

srgfd (3)

Prima di l'oghje, FTX SBF è Binance CZ, chì avianu discututu dapoi parechji ghjorni, parevanu avè avviatu un puntu di svolta.CZ hà publicatu in Twitter chì "Perchè FTX hà dumandatu à Binance aiutu in u dopu meziornu per risolve a sospensjoni di a sospensione di a fine di a notte è a crisa di liquidità crunch", hà righjuntu un accordu cù FTX è hà firmatu un acquistu tutale di a stazione globale ftx.(ftx.com) Lettera d'intenzione.

CZ: "Questu dopu meziornu, per via di una severa crisi di liquidità, FTX ci hà dumandatu aiutu.Per prutege l'utilizatori, avemu firmatu una lettera d'intenzione non vincolante in quantu à l'acquistu tutale di FTX.com è per aiutà à risolve stu prublema di liquidità.Problemi di austerità sessuale.In i prossimi ghjorni, realizaremu un prucessu di diligenza cumpleta (DD) ".

Dapoi 7 ore di sera, FTX hà cessatu i ritirati in catena diETH, Tron, è Solana

FTX hè cascatu in una tempesta di piantà i ritirati nantu à a catena in a sera di l'8.Ancu s'ellu ùn hè micca chjusu l'attuale canali di retirazzione nantu à a catena, i dati nantu à i blockchains multiplici mostranu chì a più recente retirazzione da a billetera nantu à a catena di scambiu FTX hè accadutu in 5 ore fà, intornu à 7 ore di sera.

I dati nantu àl'Ethereua catena mostra chì i primi 7 pagine di informazioni di transazzione in FTX'sEthereuwallet sò solu transazzioni di depositu.L'ultimu registru di retirazzione à 7 pm mostra chì l'utilizatore hà ritiratu 963 tokens COMP (circa $ 45 000) di u protocolu di prestitu Defi Compound.Inoltre, l'attuale billetera FTXETHequilibriu hè solu 9296 pezzi ($ 13,503,365), è a muneta stabile $ USDT hè solu 40 milioni di pezzi.

srgfd (4)

Sicondu un rapportu da i media straneri U Block nantu à a sera di l'oghje (8), l'analisti nantu à a catena hà dettu chì a situazione di FTX nantu à e rete di blocchi Tron è Solana ùn hè micca ottimista.L'analista di ricerca Steven Zheng hà dettu: FTX pare avè cessatu di trasfurmà e transazzioneEthereu.Solana, è e rete di blocchi Tron per l'applicazioni di retirazzione in catena, mentre chì l'utilizatori sò stati in fila per i ritiri.

U scambiu FTX è u CEO SBF ùn anu ancu rispostu à a materia.U 7 di nuvembre, SBF hà rispostu à l'usu di l'utilizatori causatu da l'esposizione di Alameda chì una grande quantità di attivi è collaterali eranu FTT, chì indicanu chì FTX hà più di 1 miliardi di USD cash overcolateralized, dispunibule per a retirazzione da tutti l'utilizatori.

U token di scambiu FTX FTT tira bruscamente dopu avè statu colpitu duramente di novu

Affettatu da a fermentazione cuntinuu di a sospensjoni di FTX di ritirati nantu à a catena, u token di scambiu FTT FTT pò esse qualificatu cum'è peghju oghje.Sicondu i dati di Binance, ancu se FTT, chì era digià sottu à una forte vendita corta, hà rimbursatu à meziornu oghje, stabilizatu à $ 18.circa.In ogni casu, affettatu da a nutizia di a retirazzione di i ritirati nantu à a catena FTX, hè stata culpita di novu.Hè cascatu da guasi 20% dapoi u meziornu rebound high, è a goccia intraday era una volta più di 35%.

In ogni casu, si ritirò dopu chì CZ hà aumentatu 45% à $ 20.7 dopu à l'annunziu.

Sicondu un rapportu ieri (7th), Caroline Ellison, CEO di Alameda Research, una volta contru CZ in Twitter, dicendu chì se CZ vole liquidate FTT è minimizzà l'impattu nantu à u mercatu, Alameda hè assai disposta à pagà u prezzu di $ 22.Tutti l'acquistu.

Appena a notizia di l'acquistu di FTX da CZ hè ghjunta, BNB hà aumentatu da 25% in 30 minuti, culpitu $ 380.

SBF, u CEO di u scambiu FTX, hà distribuitu un tweet in a prima matina di u 9, spieghendu a situazione attuale di FTX:

● FTX hà righjuntu una cuuperazione strategica cù Binance, ma i dettagli ùn sò micca stati finalizzati.

● Binance hà intervenutu per aiutà à FTX à risolve u prublema di liquidità, è l'equipa FTX hè attualmente à travaglià nantu à u backlog di retirazzione.

● A relazione trà Binance è FTX anda in a direzzione bona

Dui ore dopu à a scadenza, FTT hà cascatu di novu, falendu sottu à $ 10 in linea recta, cù una goccia intraday di più di 58%.


Tempu di Postu: Nov-16-2022