Ant S19XP apparsu cù 140T, diventendu u novu tettu di hash-rate

Ant S19XP apparsu cù 140T (3)

Sicondu un cartellu divulgatu da un fornitore tailandese durante una riunione in Dubai da u 9 di nuvembre à u 10 di nuvembre, Bitmain hà publicatu pocu tempu l'ultima macchina minera S19XP, utilizendu chip TSMC 5nm, cù una rata di hash di finu à 150TH / s, putenza U putere. u cunsumu righjunghji 3225W, è u rapportu di efficienza energetica hè altu cum'è 21.5J/TH.Hè previstu di esse speditu da lugliu à settembre 2022.

Precedentemente, u mudellu di punta di Bitmain era u S19Pro, cù una rata di hash di 110TH / s, un cunsumu di energia di 3250W, è un rapportu di efficienza energetica di 29.5J / TH.Avà u Ant S19XP hè natu cù un grande ritmu di hash di 140T, chì migliurà a putenza di computing di 30T è veramente ottene una macchina cù un bassu cunsumu d'energia è una grande putenza di computing, è hè diventatu u tettu di l'informatica di Bitcoin.

I vantaghji di u disignu di l'Antminer S19XP sò i seguenti:
Sicurezza di i minatori: Una tappa di rete hè disposta nantu à a superficia esterna di u fan, chì assicura chì u persunale di u funziunamentu è di mantenimentu di a minera pò evità ferite causate da u cuntattu accidentale cù e lame è prutegge a sicurità di u persunale di l'operazione è di mantenimentu.

Disegnu di ventilatori dual-tube: U raffreddamentu di a macchina minera hè cuncepitu da fan dual-tube frontale è posteriore.A tensione di un unicu fan hè 12V, u currente hè 1.65A, a velocità massima hè 6150rpm, è u voluminu massimu di l'aria hè 197cfm.Sicondu u cambiamentu di e caratteristiche serie-paralleli di i fanali, u disignu di u fanale parallelu in una parte di u minatore aumenta significativamente u voluminu di ventilazione.

Stabilità di u voluminu di ventilazione: U disignu di serie di ventilatori in i dui lati di a macchina minera aumenta significativamente a resistenza di a macchina minera à a resistenza ambientale, vale à dì, u voluminu di ventilazione di a macchina minera ùn flutturà viulente cù u cambiamentu di l'ambiente minerariu. .

Ant S19XP apparsu cù 140T (1)

Ambiente di a miniera: Ci hè una griglia in u spinu di u fan.Ùn importa micca quantu l'ambiente sia duru, a griglia in u spinu impedisce in modu efficace chì e particelle esterne entrenu in u fan rotante d'alta velocità è chjappà in u bordu di hash, evitendu danni à u hashboard.

Dissipatore di calore Streamlined: U bordu di putenza di l'informatica interna di a macchina minera usa un dissipatore di calore tutale per dissiparà u calore.U dissipatore di calore hè cuncepitu in una forma streamline.Ancu se a resistenza di u ventu ùn pò esse ridutta in modu efficace, stu disignu di dissipatore di calore aumenta in modu efficace a dimensione di chip.L'area di dissipazione di u calore hè grande, perchè u calore generatu da u chip pò esse trasferitu uniformemente è rapidamente à u dissipatore di calore, è purtatu da u ventu in u tempu.


Tempu di post: 25-Jan-2022