Bitcoin falà sottu à $ 10 000 ?Analista: E probabilità sò bassu, ma hè stupidu micca di preparà

Bitcoin hà tenutu a marca di $ 20 000 di novu u 23 di ghjugnu, ma si parlava di una pussibili goccia di un altru 20% sempre emerge.

sciacca (7)

Bitcoin era calatu 0.3% à $ 21,035.20 à u mumentu di a scrittura.U presidente di a Riserva Federale, Jerome Powell, hà purtatu solu un brevi turbulenza quandu hà testimoniatu davanti à u Cungressu, chì ùn hà micca menzionatu nova infurmazione nantu à a pulitica ecunomica generale.

In u risultatu, i cummentarii di criptu di munita mantene a so affirmazione precedente chì a prospettiva di u mercatu resta incerta, ma s'ellu ci hè una altra onda di decadenza, u prezzu puderia dip à $ 16 000.

Ki Young Ju, CEO di a piattaforma analitica di a catena Crypto Quant, hà tweetatu chì Bitcoin cunsoliderà in una larga gamma.U retracement massimu ùn serà micca grande quant'è 20%.

Ki Young Ju retweeted un post da u contu populari IlCapoofCrypto, chì hà longu cridutu chì i prezzi di Bitcoin falà più.

In un altru postu, Ki Young Ju hà dettu chì a maiò parte di l'indicatori di u sentimentu di Bitcoin mostranu chì u fondu hè statu righjuntu, per quessa ùn saria micca sàviu à curtu Bitcoin à i livelli attuali.

Ki Young Ju: Ùn sapete quantu tempu ci vole à cunsulidà in questa gamma.Inizià una grande pusizioni curta à questu numeru ùn pare micca una bona idea, salvu chì pensate chì u prezzu di Bitcoin falà à zero.

Tuttavia, Material Indicators crede chì ci sò ragioni per più aversione à u risicu in u mercatu.Un tweet argumenta: "In questa tappa, nimu pò dì di sicuru se Bitcoin mantene sta gamma o romperà sottu à $ 10,000 di novu, ma seria stupidu di ùn pianificà micca una tale pussibilità.

"Ùn siate cusì ingenu quandu si tratta di criptovalute.Ci deve esse un pianu per sta situazione ".

In a nova nutizia macroeconomica, a zona euro hè sottumessu à una pressione crescente, postu chì i prezzi di u gasu naturale aumentanu per via di una prospettiva di supply ridutta.

À u listessu tempu in i Stati Uniti, Powell hà fattu un novu discorsu nantu à a pulitica monetaria di a Fed.Ellu disse chì a Fed riduce u so bilanciu per caccià $ ​​3 trilioni in assi da i so acquisti di quasi $ 9 trilioni.

U bilanciu di a Fed hè aumentatu di $ 4,8 trilioni dapoi u ferraghju 2020, chì significa chì ancu dopu chì a Fed implementa una riduzione di u so bilanciu, hè sempre più grande ch'è prima di a pandemia.

Per d 'altra banda, a dimensione di u bilanciu di u BCE hà righjuntu un novu altu sta settimana malgradu a recente crescita di l'inflazione.

Prima chì a criptu di munita sguassate, entrata indirettu in u mercatu investendu inmachini minieripò riduce in modu efficace i risichi d'investimentu.


Tempu di Postu: Aug-25-2022