Chì succede quandu a minera hè finita cù u defi pledge?

Cù u sviluppu cuntinuu di defi, l'affari di a minera di pegnu hè diventatu più è più maturu.Attualmente, assai portafogli è scambii anu cuminciatu à furnisce l'utilizatori cù servizii di mining di peghju cunsigliatu.Questa misura di portafogli è scambii pò esse dichjaratu chì riduce assai u limitu tecnicu per i investituri ordinarii per participà à a minera di peghju.Se vulete participà à a minera di peghju, deve esse attentu à u risicu di fluttuazione in u prezzu di verificatori, mercanti di nodi è tokens.Parechji investitori ùn sanu micca ciò chì succederà dopu à a fine di a minera di peghju dopu avè participatu à a minera di peghju?Andemu à un articulu per capisce ciò chì succederà dopu chì a minera di pegnu hè finita?

i

Chì succede dopu à a minera ?

L'ecunumia di l'impegnu hè ancu un tipu di minera in essenza, ma hè sfarente di ciò chì generalmente chjamemu bitcoin mining è Ethereu mining.

Bitcoin, Wright coin, Ethereum, BCH è altre muniti digitale sò muniti digitale basati nantu à a prova di travagliu (POW).Per quessa, sottu à stu miccanisimu, a generazione di novi muniti hè u putere cumpetitivu, cusì ci sò parechji machini minieri.Attualmente, a macchina minera più pupulare cù a più alta quota di mercatu hè a macchina minera di bitcontinent.

Quandu vulemu participà à a minera di sti muniti digitale, di solitu andemu à u mercatu per cumprà machini minieri, è dopu truvà a nostra propria sala di l'informatica o affidate e macchine miniere à grandi mine per u funziunamentu.I soldi cavatu da u minatore ogni ghjornu, senza l'electricità è e spese di operazione, hè u redditu netu.
"Stacking" hè un altru mètudu minerariu.Stu metudu minerariu hè generalmente aduttatu per a valuta digitale basatu nantu à a prova d'interessu (POS) è a prova d'interessu proxy (dpos).

In questu metudu minerariu, i nodi in u sistema di blockchain ùn anu micca bisognu di troppu putenza di computing, ma solu bisognu di impegnà un certu numaru di tokens.Dopu avè currettu per un periudu di tempu, pò esse generatu novu soldi, è u novu soldi generatu hè l'ingudu ottenutu per impegnu.

Questu hè l'equivalente à quellu chì pudemu avè un certu interessu ogni annu quandu dipositemu i nostri soldi in u bancu.Dopu chì a minera di peghju hè finita, sta parte di a munita prumessa ùn hà nunda di fà cun voi.L'assi appartenenu à u pignoru, vale à dì, a cumpagnia di l'altra parte.

j

Principiu di a minera di pegnu

L'accussì-chiamatu defi pledge mining hè in realtà u miccanisimu di u mudellu di cunsensu di prova di equità è un schema alternativu per l'utilizatori per a mo criptu di munita.Ch'ella sia centralizata o decentralizata, l'utilizatori ponu investisce in i so propiu assi, è ùn ci hè bisognu di stabilisce un node.Tutti i scambii ponu gestisce u prucessu di verificazione per elli stessi, cusì u pledger solu deve furnisce l'assi.Tali blockchains sò ancu difficiuli di attaccà.

Parechji prughjetti di criptografia guadagnanu soldi fornendu à l'utilizatori un token per tene.Questa natura appiccicosa pò impedisce u trasferimentu di fondi, ma i più tokens investitori cumprà pò ancu purtà à i prezzi più altu.

I redditi minieri di Defi pledge generalmente furnisce stabilità paghendu interessu à u detentore attraversu tokens.In generale, ci hè una piccula differenza in a tarifa per via di e sferenze di l'operatori di a piattaforma.

A minera di liquidità Defi si riferisce à a pratica di generà un altu rendimentu di criptu di munita supplementu per mezu di l'impegnu o prestitu di l'assi criptati.Attualmente, hè più populari trà u publicu.

In corta, un fornitore di liquidità tene o chjude i so assi criptati in un pool di liquidità basatu nantu à cuntratti intelligenti.Questi incentivi ponu esse u percentualità di i costi di transazzione o l'interessu di u prestatore o tokens di guvernanza.

k

U sopra hè u cuntenutu di sta questione.Quì vogliu dì à voi nantu à i risichi di a minera di pegnu.U primu hè a sicurità di a reta.Sapemu chì u prezzu di pancake Bunny hè cascatu per via di un attaccu à grande scala.Sapemu chì u putenziale decadenza di u prezzu di l'assi criptati durante u periodu di prumuzione ùn hè micca necessariamente, perchè a minera di defi pledge hè chjusa à traversu tokens, cusì quandu u mercatu casca, Parechji investituri ùn sò micca capaci di cash back and back.Inoltre, i cuntratti intelligenti ponu avè qualchì lacuna, cusì sò più vulnerabili à l'attacchi di i pirate è a frode.

 


Postu tempu: Apr-01-2022