Chì significà a minera ?Spiegà ciò chì hè a minera in termini laici

U valore di u mercatu circulante di Bitcoin hè 168,724 billion dollars US, u numeru di circulazione hè 18,4333 milioni, è u voluminu di transazzione 24-hour hè 5,189 billion dollars US.Da i dati sopra, si pò vede chì Bitcoin hè assai preziosu è a tarifa di ritornu hè sempre stata alta.Sapendu chì a minera hè u modu più direttu per uttene bitcoin, allora chì significa a minera?Credu chì a maiò parte di l'investituri principianti seranu vertigini.Uttenimentu di Bitcoin attraversu a minera hè in realtà assai faciule da capisce.U seguente editore vi spiegà ciò chì hè a minera in una manera simplice?
q2
1) Chì significà a minera ?
In fattu,Bitcoin mininghè una maghjina;a ghjente spessu si riferisce à Bitcoin cum'è "oru digitale" perchè a quantità tutale di Bitcoin hè limitata cum'è l'oru, è hè caru.
L'oru hè minatu da e mine d'oru, Bitcoin hè "minatu" da i numeri da i minatori.I "minieri" è i "minieri" riferiti quì sò diffirenti di quelli in a nostra vita di ogni ghjornu.In a vita di ogni ghjornu, "minieri" si riferisce à u prucessu per quale i minatori mineranu minerali naturali cum'è l'oru è u carbone, è i "minieri" naturalmente si riferiscenu à i travagliadori chì mineranu.In u mondu bitcoin, "mine" hè bitcoin, cusì "mining" si riferisce à mining bitcoin, è "minatore" si riferisce à e persone chì utilizanu l'equipaggiu di minieri (i minatori di bitcoin) per participà à a minera bitcoin.
A minera di Bitcoin hè l'unicu mecanismu di emissione di Bitcoin.Siccomu Satoshi Nakamoto hà cavatu u primu bloccu per ottene 50 Bitcoins, Bitcoin, a munita digitale criptata, hè stata continuamente emessa in una manera cusì decentralizata.
A reta di blockchain di Bitcoin hè una reta descentralizata composta da parechji nodi, è questi nodi di l'informatica si uniscenu à a reta per mantene u ledger distribuitu perchè Satoshi Nakamoto hà intelligentemente aghjustatu incentivi ecunomichi à u disignu di u sistema: parechji minatori di Bitcoin (chì hè, nodi minieri) cumpetenu per ottene. u dirittu à a cuntabilità, è i minatori ponu uttene premii di cuntabilità currispondenti per ogni novu bloccu aghjuntu.
 
2Prucessu di mining Bitcoin:
1. Preparazione
Per principià a minera, avemu bisognu di fà qualchì preparazione: i machini di mining, billeteru bitcoin, software mining, etc.I minatori sò un equipamentu informaticu specializatu utilizatu per a minera.Più altu hè a putenza di l'informatica, più altu hè u redditu.Di sicuru, u prezzu di i minatori serà più caru.
2. Truvà a piscina minera
Per principià a minera, duvete avè una piscina minera chì hè faciule d'opera è hà una pruduzzioni stabile.Ciò chì face hè subdivide i pacchetti per ogni endpoint.I pacchetti di dati calculati da u terminal pò esse pagatu proporzionalmente secondu u numeru currispundente di bitcoins attraversu un algoritmu cumplessu.
3. Stallà una piscina minera
Apertura l'interfaccia di gestione di u minatore attraversu u navigatore, inserite l'indirizzu di a piscina minera, u nome di u minatore è a password.Dopu chì i paràmetri sò mantinuti, u minatore sarà automaticamente minatu.
4. Dopu à mining bitcoins, scambià per munita fiat
Questu hè ancu u passu chì i principianti sò più preoccupati.Sceglite una bona piattaforma di cummerciale bitcoin è cunvertisce in munita legale dopu a registrazione.
 
Per mezu di l'intruduzioni sopra, crede chì tutti anu una certa intelligenza di u significatu di a minera.Attualmente, i machini minieri più famosi in u mercatu sòI minatori ASIC, macchine minerarie GPU, macchine minerarie IPFS, è macchine minerarie FPGA.In ogni casu, l'editore ricorda à l'investituri chì quandu sceglite Quandu si usa una macchina minera, deve attente à a marca di a macchina minera.Ùn deve micca cumprà una marca chì ùn avete micca intesu parlà prima, perchè una tale macchina minera hè prubabile di esse un schema Ponzi.Inoltre, ogni marca di macchina minera hà ancu parechji mudelli di muniti digitale chì ponu esse minati.ùn sò micca listessi, cusì l'investituri anu da cumprà secondu i so bisogni.

 

 


Tempu di Postu: Nov-07-2022