E sanzioni di i Stati Uniti contr'à a Russia miranu prima à l'industria minera!Block BitRiver è i so 10 filiali

Sò passati quasi dui mesi da quandu a Russia hà iniziatu a guerra contr'à l'Ucraina, è parechji paesi anu impostu sanzioni à a Russia è cundannatu l'atrocità di l'armata russa.I Stati Uniti oghje (21) annunziatu una nova volta di sanzioni contr'à Russia, principarmenti targeting di più di 40 entità è individui chì assistitu Russia in evading sanzioni, cumpresi a cumpagnia minera cryptocurrency BitRiver.Questa hè a prima volta chì i Stati Uniti anu sanzionatu a minera di criptocurrency.cumpagnia.

xdf (5)

U Dipartimentu di u Tesoru di i Stati Uniti spiegò chì BitRiver hè stata inclusa in questa onda di sanzioni perchè e cumpagnie minerarii di criptocurrency ponu aiutà à a Russia à monetizà e risorse naturali.

Fundatu in 2017, BitRiver, cum'è u nome suggerisce, usa energia idroelettrica per e so mine.Sicondu u so situ web, a cumpagnia minera impiega più di 200 impiegati à tempu pienu in trè uffizii in Russia.In questa onda di sanzioni, 10 filiali russi di BitRiver ùn sò micca risparmiati.

L'imprese aiutanu a Russia à monetizà i so risorsi naturali in opera di grande splutazioni minerarie chì vendenu u putere di miniera di criptocurrency in u mondu, Brian E. Nelson, u sottusegretariu di u Tesoru di i Stati Uniti per u Terrorismu è l'Intelligenza Finanziaria, hà dettu in un comunicatu.

A dichjarazione cuntinuava chì a Russia hà un vantaghju in a minera di criptu di munita per via di i so enormi risorse energetiche è u clima fretu unicu.Tuttavia, l'imprese minerarii s'appoghjanu nantu à l'equipaggiu minieri impurtati è i pagamenti fiat, facendu menu resistenti à e sanzioni.

In ghjennaghju, u presidente russu Vladimir Putin hà dettu in una riunione di u guvernu chì avemu ancu un certu vantaghju cumpetitivu in questu spaziu (criptocurrency), soprattuttu quandu si tratta di a minera chjamata, vogliu dì chì a Russia hà un surplus d'electricità è un persunale furmatu.

xdf (6)

Sicondu i dati di l'Università di Cambridge, a Russia hè u terzu più grande paese mineru bitcoin in u mondu.L'autorità di i Stati Uniti credenu chì i rivenuti da l'industria minera di criptu di munita minà l'effettu di e sanzioni, è u Dipartimentu di u Tesoru di i Stati Uniti hà dettu chì ùn hà da assicurà chì nisun asset pò aiutà à u regime di Putin cumpensà l'impattu di e sanzioni.

Ricertamenti, u Fondu Monetariu Internaziunale (FMI) hà avvirtutu in un rapportu chì a Russia, l'Iran è altri paesi puderanu eventualmente aduprà risorse energetiche inesportabili per minà e criptovalute per generà ingressu, evadendu cusì e sanzioni.


Tempu di Post: 13-May-2022