Si dice chì Twitter hà sviluppatu un prototipu di portafoglio di criptocurrency!Musk: Twitter deve esse una piattaforma ghjusta

wps_doc_0

A billetera di criptu di munita sustenerà l'estrazione, u trasferimentu, l'almacenamiento, eccBTC, ETH, DOGE, etc.

Jane Manchun Wong, un ricercatore tecnicu basatu in Hong Kong è un espertu di ingegneria inversa, chì hè cunnisciutu per avè scupertu novi funzioni di Twitter, Instagram è altri siti web in anticipu, hà publicatu l'ultimu tweet in u so Twitter prima oghje (25), dicendu: Twitter hè sviluppà una tecnulugia chì sustene u "Prototipu di Wallet" per i Depositi è i Ritirati di Cryptocurrency.

Attualmente, Jane hà dettu chì più infurmazione ùn hè micca stata ottenuta, è ùn hè micca chjaru chì catena a billetera sustenerà in u futuru è cumu cunnette cù u contu Twitter;ma u tweet hà iniziatu rapidamente una discussione accesa in a cumunità, è in fondu i netizens hà dettu chì a billetera U sviluppu di tutti hà una attitudine "ottimista".

U tentativu recente di Twitter di abbraccià e criptovalute

Twitter Inc. hà sviluppatu funzioni ligati à pagamenti criptu amichevuli o NFT per un bellu pezzu.A settimana passata, Twitter hà dettu chì cullabureghja cù una quantità di mercati NFT, cumpresi OpenSea, Rarible, Magic Eden, Dapper Labs è Jump.trade, per attivà "Tweet Tiles", un tipu di post chì sustene a visualizazione di NFT.

In settembre di l'annu passatu, a cumpagnia hà annunziatu ufficialmente u lanciamentu di a funzione di tipping Twitter, chì permette à l'utilizatori di punta BTC attraversu Bitcoin Lightning Network è Strike in più di cunnessione à Cash App, Patreon, Venmo è altri cunti per punta.À l'iniziu di questu annu, Twitter hà annunziatu ufficialmente chì, sempre chì l'utilizatori spende $ 2.99 per mese per aghjurnà à "Twitter Blue", ponu cunnette à "portafogli di criptovaluta" è stabilisce NFT nantu à i so avatar persunali.

Impiegatu di Twitter: Ùn simu micca una bandiera miliardaria

Tuttavia, ciò chì pò avè un impattu enormu nantu à u sviluppu di a billetera o u futuru di Twitter hè chì a settimana passata, l'ultimu rapportu di i media stranieri hà indicatu chì Musk pò licenziari u 75% di l'impiegati à grande scala dopu avè unitu à Twitter, causendu internu. insatisfazione è panicu.

Sicondu un rapportu da Time Magazine ieri, una lettera aperta hè attualmente redatta da l'impiegati internu di Twitter, chì leghje: Musk hà pensatu à sparà u 75% di l'impiegati di Twitter, chì dannu a capacità di Twitter di serve conversazioni publicu, è una minaccia di questa scala. hè imprudente , mina a fiducia di i nostri utilizatori è clienti in a nostra piattaforma, è hè un attu trasparente di intimidazione di i travagliadori.

A lettera dumanda à Musk di prumette ch'ellu mantene a forza di travagliu attuale di Twitter s'ellu riesce à acquistà a cumpagnia, è li dumanda di ùn discriminà l'impiegati in basa di e so credenze politiche, prumette una pulitica di separazione ghjusta è più cumunicazione nantu à e cundizioni di travagliu.

"Esigemu di esse trattati cù dignità è micca solu esse vistu cum'è peoni in u ghjocu di bilionari".

A lettera ùn hè ancu stata liberata ufficialmente, è Musk ùn hà ancu fattu una dichjarazione nantu à s'ellu licenziava u persunale, ma hà rispostu in un tweet precedente discutendu u sistema di censura di Twitter: Twitter deve esse u più largu pussibule.Un foru ghjustu per un dibattitu vigoroso, ancu occasionalmente ostile, trà credenze largamente divergenti.


Tempu di pubblicazione: 25-oct-2022