I Stati Uniti è l'Unione Europea, cunsiderendu a pruibizione di a Russia di utilizà criptocurrency, ponu riesce?

Tecnicamente è teoricamente, hè fattibile per allargà e sanzioni à u campu di criptu di munita, ma in a pratica, a "descentralizazione" è senza frontiere di criptu di munita farà a supervisione difficiule.

Dopu escludendu certi banche russi da u sistema rapidu, i media stranieri citavanu fonti chì dicenu chì Washington hà cunsideratu una nova zona chì pò ancu sancionà a Russia: criptocurrency.L'Ucraina hà fattu appelli pertinenti chjaru nantu à e social media.

314 (7)

In fatti, u guvernu russu ùn hà micca legalizatu criptocurrency.In ogni casu, dopu à una seria di sanzioni finanziarii in Europa è i Stati Uniti, chì hà purtatu à a forte deprezzazione di u rublu, u voluminu di u cummerciu di criptu di munita denominata in ruble hà cresciutu pocu tempu.À u listessu tempu, l'Ucraina, l'altra parte di a crisa ucraina, hà ripetutamente utilizatu criptocurrency in questa crisa.

In u puntu di vista di l'analista, hè tecnicamente fattibile per allargà e sanzioni à u campu di criptu di munita, ma a prevenzione di e transazzioni di criptu di munita serà una sfida è portarà a pulitica di sanzioni in spazii scunnisciuti, perchè in esencia, l'esistenza di munita digitale privata ùn hà micca cunfini. è hè largamente fora di u sistema finanziariu regulatu da u guvernu.

Ancu s'è a Russia hà un grande volume in transazzione di criptu di munita glubale, prima di a crisa, u guvernu russu ùn hà micca legalizatu criptu di munita è hà mantinutu una attitudine regulatoria stretta versu a criptografia di munita.Pocu prima di l'escalation di a situazione in Ucraina, u Ministeru di Finanzi russu avia ghjustu sottumessu un prughjettu di regulazione di criptu di munita.U prugettu mantene a pruibizione longa di Russia di l'usu di criptu di munita per pagà per beni è servizii, permette à i residenti di invistisce in criptu di munita attraversu istituzioni licenziate, ma limita a quantità di rubli chì ponu invistisce in criptu di munita.U prugettu limita ancu a minera di criptu di muniti.

314 (8)

In ogni casu, mentre pruibisce a criptografia di munita, a Russia esplora l'intruduzioni di a munita digitale legale di u bancu cintrali, u criptu di rublu.Sergei Glazyev, un cunsiglieru ecunomicu di u presidente russu Vladimir Putin, hà dettu quandu annunziò u pianu per a prima volta chì l'intruduzioni di rubli criptati aiutaria à evità e sanzioni occidentali.

Dopu chì l'Europa è i Stati Uniti offrenu una serie di sanzioni finanziarii contr'à a Russia, cum'è escludendu i principali banche russi da u sistema rapidu è congelate e riserve di valuta stranera di u Bancu Centrale Russu in Europa è in i Stati Uniti, u rublu hè cascatu 30% contru à U dollaru americanu u luni, è u dollaru americanu hà culpitu un record record di 119,25 contru u rublu.Allora, u Bancu Centrale di Russia hà risuscitatu u tassu d'interessu di riferimentu à 20% U rublu hà rimbursatu ligeramente u marti dopu chì i principali banche cummerciale russi anu ancu elevatu u tassu d'interessu di depositu di u rublu, è u dollaru americanu hè statu avà infurmatu à 109,26 contru u rublu sta matina. .

Fxempire avia predittatu prima chì i citadini russi si turnaranu ufficialmente à a tecnulugia di criptografia in a crisa ucraina.In u cuntestu di a svalutazione di u rublu, u voluminu di transazzione di criptu di munita ligata à u rublu hà sbulicatu.

Sicondu i dati di binance, u scambiu di criptu di criptu più grande di u mondu, u voluminu di u cummerciu di u bitcoin à u rublu surge da u 20 à u 28 di ferraghju. Circa 1792 bitcoins eranu implicati in u cummerciu di ruble / bitcoin, cumparatu cù 522 bitcoins in i novi ghjorni precedenti.Sicondu i dati di Kaiko, un fornitore di ricerca di criptografia basatu in Parigi, u 1 di marzu, cù l'escalation di a crisa in Ucraina è u seguitu di sanzioni europee è americane, u voluminu di transazzione di bitcoin denominatu in rubli hè aumentatu à nove. Altu mese di quasi 1,5 miliardi di rubli in l'ultime 24 ore.À u listessu tempu, u voluminu di transacciones bitcoin denominati in ucrainu hryvna hà ancu sbulicatu.

Impulsatu da a dumanda crescente, l'ultimu prezzu di cummerciu di bitcoin in u mercatu di i Stati Uniti era $ 43895, circa 15% da u luni matina, secondu coindesk.A ripresa di sta settimana hà compensatu u calatu da ferraghju.I prezzi di a maiò parte di l'altri cryptocurrencies anu ancu aumentatu.L'eteru s'arrizzò à 8.1% sta settimana, XRP s'arrizzò à 4.9%, l'avalanche s'arrizzò à 9.7% è Cardano s'arrizzò à 7%.

Cum'è l'altra parte di a crisa ucraina russa, l'Ucraina hà abbracciatu cumplettamente a criptocurrency in questa crisa.

In l'annu prima di l'escalada di a crisa, a munita fiat di l'Ucraina, l'hryvna, hè cascata di più di 4% contru u dollaru americanu, mentre chì u Ministru di Finanze ucrainu Sergei samarchenko hà dettu chì, per mantene a stabilità di u scambiu, u Bancu Centrale d'Ucraina avia utilizatu i Stati Uniti. $ 1,5 miliardi in riserve di valuta stranera, ma ùn pudia solu mantene chì l'hryvna ùn cuntinuà à deprezzà.À questu scopu, u 17 di ferraghju, l'Ucraina hà annunziatu ufficialmente a legalizazione di cripthe di munita cum'è bitcoin.Mykhailo federov, Vice Primu Ministru è Ministru di a trasfurmazioni digitale di l'Ucraina, hà dettu in Twitter chì a mossa riduce u risicu di corruzzione è impedisce a fraudulente in i scambii di criptocurrency emergenti.

Sicondu un rapportu di ricerca di u 2021 da a catena di analisi di l'impresa di cunsultazione di u mercatu, l'Ucraina hè u quartu in u numeru è u valore di e transazzioni di criptocurrency in u mondu, secondu solu à Vietnam, India è Pakistan.

In seguitu, dopu à l'escalation di a crisa in Ucraina, a criptu di munita hè diventata più è più populari.A causa di l'implementazione di una quantità di misure da l'autorità ucraine, cumpresa a pruibizione di a retirazzione di cash in cambiu straneru è a limitazione di a quantità di ritirata di cash (100000 hryvnas per ghjornu), u voluminu di cummerciale di u scambiu di criptu di munita ucraina hà risuscitatu rapidamente in u vicinu. futuru.

U voluminu di cummerciale di Kuna, u più grande scambiu di criptu di criptu di l'Ucraina, hè cresciutu di 200% à $ 4,8 milioni u 25 di ferraghju, u più altu volume di cummerciale di un ghjornu di u scambiu da maghju 2021. In i 30 ghjorni precedenti, u voluminu mediu di cummerciale di Kuna era basicamente trà $ 1,5. milioni è $ 2 milioni."A maiò parte di a ghjente ùn hà micca scelta ma criptocurrency", u fundatore di Kuna Chobanian hà dettu nantu à e social media

À u listessu tempu, per via di a crescente dumanda di criptocurrency in Ucraina, a ghjente deve pagà una prima alta per cumprà bitcoin.In u scambiu di criptocurrency Kuna, u prezzu di un bitcoin cummercializatu cù grifner hè di circa $ 46955 è $ 47300 in munita.Sta mane, u prezzu di u mercatu di u bitcoin era di circa $ 38947.6.

Micca solu l'Ucraini ordinariu, l'ellittica di a cumpagnia di analisi di blockchain hà dettu chì u guvernu ucrainu avia prima chjamatu à e persone per donate bitcoin è altre cripthe di criptu per supportà in e social media, è hà liberatu l'indirizzi di a billetera digitale di bitcoin, Ethereu è altri tokens.A dumenica, l'indirizzu di a billetera avia ricivutu $ 10,2 milioni in donazioni di criptocurrency, di quale circa $ 1,86 milioni sò vinuti da a vendita di NFT.

L'Europa è i Stati Uniti parenu avè nutatu questu.I media stranieri anu citatu un ufficiale di u guvernu americanu chì dice chì l'amministrazione Biden hè in a prima fase di estenderà e sanzioni contr'à a Russia à u campu di a criptocurrency.L'uffiziale hà dettu chì e sanzioni nantu à u campu di criptu di criptu di Russia deve esse formulate in una manera chì ùn dannu micca u mercatu di criptu di munita più largu, chì pò fà più difficiuli di implementà e sanzioni.

Dumenica, mikheilo fedrov hà dettu in Twitter chì hà dumandatu "tutti i scambii di criptu di munita maiò per bluccà l'indirizzi di l'utilizatori russi".Ùn hà micca solu chjamatu per a congelazione di l'indirizzi criptati ligati à i pulitici russi è bielorussi, ma ancu l'indirizzi di l'utilizatori ordinali.

Ancu s'ellu ùn hè mai statu legalizatu, Marlon Pinto, capu d'inchiesta à l'impresa di cunsultazione di u risicu basatu in Londra, hà dettu un altru ghjornu chì a criptografia di munita cuntene una proporzione più altu di u sistema finanziariu russu chì a maiò parte di l'altri paesi per via di a sfiducia di u sistema bancariu russu.Sicondu i dati di l'Università di Cambridge in Aostu 2021, a Russia hè u terzu più grande paese minerariu bitcoin in u mondu, cù u 12% di a criptografia in u mercatu globale di criptu di munita.Un rapportu di u guvernu russu stima chì a Russia utilizeghja criptocurrency per transazzione per un valore di $ 5 miliardi ogni annu.I citadini russi anu più di 12 milioni di portafogli di cripthe di criptu di munita chì almacenanu l'assi di criptu di munita, cù un capitale tutale di circa 2 trilioni di rubli, equivalenti à 23,9 miliardi $ US.

In vista di l'analisti, una mutivazione pussibule per e sanzioni destinate à a criptografia di munita hè chì a criptografia di munita pò esse aduprata per evità altre sanzioni contru i banche tradiziunali è i sistemi di pagamentu.

Pigliendu l'Iran per esempiu, ellipticu hà dettu chì l'Iran hà longu affruntatu sanzioni severi da i Stati Uniti per limità u so accessu à i mercati finanziarii mundiali.Tuttavia, l'Iran hà utilizatu successu a minera di criptocurrency per evade e sanzioni.Cum'è a Russia, l'Iran hè ancu un grande pruduttore di petroliu, chì li permette di scambià criptu di munita per carburante per a minera di bitcoin è aduprà a criptografia di munita scambiata per cumprà merchenzie impurtate.Questu fa chì l'Iran evade parzialmente l'impattu di e sanzioni nantu à l'istituzioni finanziarie iraniane.

Un rapportu precedente da i funzionari di u Tesoru di i Stati Uniti hà avvistatu chì a criptografia di munita permette à i mira di sanzioni di mantene è di trasferimentu di fondi fora di u sistema finanziariu tradiziunale, chì pò "dannu a capacità di sanzioni di i Stati Uniti".

Per questa prospettiva di sanzioni, l'internu di l'industria crede chì hè fattibile in teoria è tecnulugia.

"Tecnicamente, i scambii anu migliuratu a so infrastruttura in l'ultimi anni, perch'elli puderanu applicà queste sanzioni se ne necessariu", disse Jack McDonald, CEO di polysign, una sucietà chì furnisce software di almacenamento per i scambii di criptocurrency.

314 (9)

Michael Rinko, venture capital partner di Ascendex, hà dettu ancu chì se u guvernu russu usa bitcoin per gestisce e so riserve di u bancu cintrali, a rivisione di u guvernu russu diventerà più faciule.A causa di a publicità di u bitcoin, qualcunu pò vede tutti i flussi di soldi è i flussi in i cunti bancari di u bancu cintrali."À quellu tempu, l'Europa è i Stati Uniti eserciteranu pressione nantu à i più grandi scambii cum'è coinbase, FTX è a sicurità di munita à l'indirizzi in lista negra ligati à a Russia, in modu chì nisun altru scambiu grande hè dispostu à interagisce cù cunti pertinenti da Russia, chì ponu avè l'effettu di congelazione bitcoin o altre criptovalute ligati à i cunti russi ".

In ogni casu, ellipticu hà rimarcatu chì saria difficiuli di impone sanzioni à a criptografia di munita, perchè ancu s'è per via di a cuuperazione trà i grandi scambii di criptu di munita è regulatori, i regulatori ponu esse bisognu di grandi scambii di criptu di munita per furnisce infurmazioni nantu à i clienti è e transazzioni sospetti, u peer-to più populari. -peer transacciones in u mercatu cryptocurrency sò decentralized Ùn ci sò cunfini, cusì hè difficiule à esse regulatu.

Inoltre, l'intenzione uriginale di "descentralizazione" di a criptografia di munita pò ancu fà vuluntà di cooperà cù regulazione.Dopu chì u Vice Primu Ministru di l'Ucraina hà mandatu una dumanda a settimana passata, u portavoce di yuanan.com hà rispostu à i media chì ùn "congelà unilateralmente i cunti di milioni d'utilizatori innocenti" perchè "correrà contru à i motivi di l'esistenza". di criptocurrency ".

Sicondu un cummentariu in u New York Times, "Dopu à l'incidentu di Crimea in u 2014, i Stati Uniti anu pruibitu à l'Americani di fà affari cù banche russi, sviluppatori di petroliu è gasu è altre cumpagnie, chì anu fattu un colpu rapidu è enormu à l'ecunumia russa.L'economisti stimanu chì e sanzioni imposte da i paesi occidentali costanu à a Russia $ 50 miliardi annu.Da tandu, però, u mercatu glubale di criptu di monete è altri assi digitale hè diminuitu L'esplosione hè una mala nutizia per l'esecutori di sanzioni è una bona nutizia per a Russia ".


Tempu di Postu: 14-Mar-2022