I chips eliminati PS5 sò suspettati per esse aduprati per furmà macchine minerarie ASRock cù una putenza di calculu di 610MH / s.

tendenza 2

ASRock, un fabricatore di punta di schede madri, schede grafiche è minicomputer, hà recentemente lanciatu una nova macchina minera in Slovenia.A macchina minera hè furnuta cù carte minera 12 AMDBC-250 è dichjara di avè una putenza di computing di 610MH / s.E queste carte minerarie ponu cuntene chips Oberon chì sò stati eliminati da u PS5.

Sicondu "Tom'sHardware", l'utilizatori di Twitter è u whistleblower Komachi hà dettu chì u CPU ùn hè micca listatu in a pagina di u produttu di u minatore, chì significa chì a parte CPU di l'unità di processazione accelerata PS5 (APU) pò esse usata per u processu generale. .O travagliu di pulizia, u dispusitivu usa 16GB di memoria GDDR6, chì hè a stessa cunfigurazione cum'è a PS5.

Una altra persona familiarizata cù a materia hà dettu ancu à Tom'sHardware chì u minatore pò esse equipatu cun un processore oberon PS5 obsoleto.Questu significa chì AMD hà truvatu un novu modu per trattà cù chips PS5 substandard dopu a vendita di chip PS5 substandard attraversu kits di desktop di processore core AMD4700S.

A putenza di l'informatica pò ghjunghje à 610MH/s

Sicondu l'intruduzioni di u situ web di vendita slovena, u novu minatore hè chjamatu "ASROCK MINING RIG BAREBONE 610 Mhs 12x AMD BC-250", è u prezzu hè di circa 14 800 dollari americani.A pagina di vendita annuncia stu pruduttu cum'è "per a minera di criptocurrency.Un urdinatore di alta qualità da u mio, sustinutu da una garanzia da u famosu fabricatore ASRock.A pagina di vendita dice ancu chì stu pruduttu hè u risultatu di "una cullaburazione trà AMD è ASRock".

tendenza 3

A pagina di vendita furnisce parechji diagrammi schematici per vede a macchina minera da parechji anguli.Pudete vede chì ci sò 12 carte minera disposti in una fila, ma ùn ci hè micca un logu di marca evidenti.L'intruduzioni dice chì queste carte sò "12x AMD BC-250 APU mining.Disegnu passiu ", chì significa chì ogni scheda hà una APU PS5, più 16GB di memoria GDDR6, 5 ventilatori di raffreddamentu, è 2 1200W alimentazione.

A macchina minera pretende avè una putenza di computing tutale di 610MH / s quandu l'etere minatu (ETH).Hè circa $ 3, ma i ritorni minieri dependenu di u costu di l'electricità per i minatori, è ancu di u prezzu sempre cambiante di l'etere.

In paragone, una carta grafica Nvidia GeForce RTX 3090 hà una putenza di computing di circa 120MH / s, è a carta hè prezzu à $ 2,200 in i Stati Uniti.Per currisponde à a putenza di computing di a nova macchina minera di ASRock, ci vole circa Cinque carte grafiche 3090 ($ 11,000) è altri cumpunenti cum'è una alimentazione 1500W per sustene a carta grafica 3090.

Tuttavia, "Tom'sHardware" ùn hè micca assai ottimista nantu à sta macchina minera è crede chì, ancu s'è u prezzu di Ethereu hà risuscitatu pocu tempu, a so difficultà minera hè diventata di più in più difficiuli, chì hà debilitatu l'attrazione di i minatori.Inoltre, in i prossimi pochi In un mesi, Ethereu pò passà da a prova di travagliu (PoW) à i meccanismi di prova di stake (PoS), facendu inutilmente abbandunà $ 14 800 in minatori avà.


Tempu di Postu: Apr-24-2022