L'edifiziu municipale gestisce a macchina di minatura di furmi S9!Fort Worth, Texas lancia u prugramma pilotu di minieri di Bitcoin

Fort Worth, a sesta cità più grande di Texas, hà lanciatu un prugramma pilotu di minera di Bitcoin in partenariatu cù a Cummissione Blockchain di Texas, è u sindaco di Fort Worth Mattie Parker hà dettu: "Seremu i primi in u mondu à esse in situ à u a municipalità".Cità ​​induve a minera di bitcoin si svolge.

xdf (2)

In una riunione di u cunsigliu municipale u 26, Fort Worth hà appruvatu una risoluzione per gestisce trè macchine Antminer S9 donate da a Cummissione Blockchain di Texas in l'edifiziu di a cità, cù u scopu di fà Fort Worth un capu di tecnulugia.Fort Worth si posiziona cum'è a capitale minera bitcoin di u Texas, è tuttu u statu s'hè stabilitu cum'è a capitale minera bitcoin di u mondu, hà dettu Lee Bratcher, presidente è fundatore di u Texas Blockchain Council.

Mattie Parker hà dettu chì hè una piccula opportunità per Fort Worth, ma puderia purtà à un grande ritornu di l'investimentu.

Sicondu l'estimi di Fort Worth, ogni minatore di Bitcoin utilizarà a listessa energia cum'è un aspiratore domesticu, è u costu di a minera hè prevista per esse cumpensu da a criptocurrency.I trè AntminerS9 sò previsti per minà circa 0,06 Bitcoin per annu, cunvertiti à u valore attuale, circa $ 2 300.

Fort Worth aspetta di principià à evaluà u prugramma sei mesi dopu, principiendu in uttrovi, per capiscenu l'impattu potenziale è l'opportunità di u bitcoin, dopu chì serà basatu annantu à a quantità di bitcoin minata, a quantità di energia utilizata è a percepzione publica di u bitcoin. tecnulugia in Fort Worth.è a cuscenza di a criptografia di munita per cunsiderà e seguenti direzzione, cumpresa l'evoluzione è e prospettive di criptu di munita, ciò chì i lacune ponu esse in e lege è regulamenti attuali, è cumu i guverni è e municipalità ponu interazzione nantu à a tecnulugia di criptografia.

xdf (1)

In ogni casu, ancu s'è e pulitiche di Fort Worth sustenenu a minera, i citadini ùn anu micca bisognu di pagà per questu.Certi citadini, citendu tematiche ambientali è legali, crede chì u pianu di u guvernu di a cità hè un schema Ponzi, è a minera di Bitcoin ùn deve esse u scopu di a cità, "Questa cità ùn hà micca bisognu di ricunnosce o accettà blockchain, Bitcoin o qualsiasi munita altru da i Stati Uniti. dollaru."

Texas hè diventatu unu di i principali zoni minieri in u mondu dopu a rimuzione di e cumpagnie minerarii da a Cina.Texas hè assai attivu in mudificà e lege è a legislazione è accoglie i minatori per entra.


Tempu di post: May-09-2022