A "correlazione" trà i stock di i Stati Uniti è u bitcoin hè in crescita

U 24 di ferraghju, ora di Pechino, u presidente russu Vladimir Putin hà annunziatu ufficialmente ch'ellu hà da fà "operazioni militari" in Donbas, Ucraina.In seguitu, u presidente ucrainu Vladimir Zelensky hà annunziatu chì u paese era intrutu in un statu di guerra.

À u tempu di stampa, u prezzu spot di l'oru era à $ 1940, ma u bitcoin hè cascatu quasi 9% in 24 ore, avà infurmatu à $ 34891, i futuri di l'indice Nasdaq 100 cascanu quasi 3%, è i futuri di l'indici S & P 500 è i futuri di l'indice Dow Jones. cadutu più di 2%.

Cù l'escalation forte di cunflitti geopolitichi, i mercati finanziarii glubali cuminciaru à risponde.I prezzi di l'oru sò sbulicati, l'azzioni di i Stati Uniti si ritiravanu, è u bitcoin, cunsideratu cum'è "oru digitale", hà fiascatu di esce da una tendenza indipendente.

Sicondu i dati di u ventu, dapoi u principiu di u 2022, u bitcoin hà classificatu l'ultimu in u rendiment di l'assi globale maiò da 21,98%.In u 2021, chì hè appena finitu, u bitcoin hà classificatu u primu in i principali categurie di assi cun un forte aumentu di 57,8%.

Un tali cuntrastu enormu hè pensativu, è questu documentu hà da scopre un prublema di core da e trè dimensioni di u fenomenu, a cunclusione è a ragiuni: pò u bitcoin cù un valore di u mercatu attuale di circa $ 700 billion still be regarded as a "safe haven asset"?

Dapoi a seconda mità di u 2021, l'attenzione di u mercatu di capitali glubale hè stata focu annantu à u ritmu di l'aumentu di i tassi d'interessu di a Fed.Avà l'intensificazione di u cunflittu trà a Russia è l'Ucraina hè diventata un altru cignu neru, chì affetta a tendenza di ogni tipu di assi glubale.

U primu hè d'oru.Dapoi a fermentazione di u cunflittu trà Russia è Ucraina l'11 di ferraghju, l'oru hè diventatu a categuria di attivu più abbagliante in un futuru vicinu.À l'apertura di u mercatu asiaticu u 21 di ferraghju, l'oru spot hà saltatu in u cortu termini è hà sbulicatu US $ 1900 dopu ottu mesi.Annu finu à a data, u rendimentu di l'indice d'oru Comex hà righjuntu 4,39%.

314 (10)

Finu à avà, a quotazione d'oru COMEX hè stata positiva per trè settimane consecutive.Parechje istituzioni di ricerca d'investimentu crede chì u mutivu di questu hè principalmente per l'aspettativa di l'aumentu di i tassi d'interessu è i risultati di i cambiamenti in i fundamenti ecunomichi.À u listessu tempu, cù l'aumentu recente di risichi geopolitichi, l'attributu "aversione di risicu" di l'oru hè prominente.Sottu à questa aspettativa, Goldman Sachs aspetta chì à a fine di u 2022, i holding di l'ETF d'oru aumenteranu à 300 tunnellate annu.Intantu, Goldman Sachs crede chì u prezzu di l'oru serà $ 2150 / ounce in 12 mesi.

Fighjemu u NASDAQ.Cum'è unu di i trè indici maiò di i stocks di i Stati Uniti, include ancu assai azzioni di tecnulugia di punta.A so prestazione in 2022 hè disgraziata.

U 22 di nuvembre di u 2021, l'indice NASDAQ hà chjusu sopra a marca di 16000 per a prima volta in a so storia, stabilendu un altu record.Da tandu, l'indice NASDAQ hà cuminciatu à ritirà bruscamente.Da a fine di u 23 di ferraghju, l'indice NASDAQ hè cascatu 2,57% à 13037,49 punti, un novu minimu da maghju di l'annu passatu.In cunfrontu cù u livellu record stabilitu in Novembre, hè cascatu da quasi 18,75%.

314 (11)

Infine, fighjemu u bitcoin.Finu à avà, l'ultima citazione di bitcoin hè intornu à noi $ 37000.Dapoi u record record di US $ 69000 hè statu stabilitu u 10 di nuvembre di u 2021, u bitcoin hè ritiratu di più di 45%.Duranti a forte calata di u 24 di ghjennaghju di u 2022, u bitcoin hà righjuntu un minimu di noi $ 32914, è dopu hà apertu u cummerciu laterale.

314 (12)

Dapoi u novu annu, u bitcoin hà ricuperatu brevemente a marca di $ 40000 u 16 di ferraghju, ma cù l'intensificazione di u cunflittu trà Russia è Ucraina, u bitcoin hà chjusu per trè simani consecutivi.Annu finu à a data, i prezzi di u bitcoin anu falatu da 21,98%.

Dapoi u so nàscita in 2008 in a crisa finanziaria, u bitcoin hè statu gradualmente chjamatu "oru digitale" perchè hà ancu qualchì attributi.Prima, a quantità tutale hè constante.Bitcoin adopta a tecnulugia di blockchain è l'algoritmu di criptografia per fà a so quantità totale constante à 21 milioni.Se a scarsità di l'oru vene da a fisica, a scarsità di u bitcoin vene da a matematica.

À u listessu tempu, cumparatu cù l'oru fisicu, u bitcoin hè faciule d'almacenà è di trasportu (essenzialmente una stringa di numeri), è hè ancu cunsideratu cum'è superiore à l'oru in certi aspetti.Cum'è l'oru hè diventatu gradualmente un simbulu di ricchezza da i metalli preziosi da quandu hà intrutu in a sucità umana, u prezzu di u bitcoin hè in ligna cù a ricerca di ricchezza di e persone, tanti pirsuni chjamanu "oru digitale".

"Antichità pruspere, tempi turbuli d'oru."Questa hè a cunniscenza di i simboli di ricchezza di u populu cinese in diverse tappe.In a prima mità di u 2019, hà coincisu cù l'iniziu di a guerra cummerciale Sino-US.Bitcoin hè surtitu da u mercatu di l'orsu è hè cresciutu da $ 3000 à circa $ 10000.A tendenza di u mercatu sottu à questu cunfrontu geugraficu sparghje ancu u nome di bitcoin "oru digitale".

Tuttavia, in l'ultimi anni, ancu s'ellu u prezzu di u bitcoin hè statu risuscitatu in forti fluttuazioni, è u so valore di u mercatu superò ufficialmente US $ 1 trilione in 2021, ghjunghje à un decimu di u valore di u mercatu di l'oru (statistiche mostranu chì u valore tutale di u mercatu di l'oru minatu). da u 2021 hè di circa 10 trilioni di $ US), a correlazione trà u so rendimentu di u prezzu è u rendiment d'oru hè stata debule, è ci sò segni evidenti di trascinamentu di u ganciu.

Sicondu i dati di u graficu di coinmetrics, a tendenza di u bitcoin è l'oru hà avutu un certu accoppiamentu in a prima mità di u 2020, è a correlazione hà righjuntu 0,56, ma in 2022, a correlazione trà u bitcoin è u prezzu di l'oru hè diventata negativa.

314 (13)

À u cuntrariu, a correlazione trà u bitcoin è l'indici di u stock di i Stati Uniti hè sempre più altu.

Sicondu i dati di u graficu di coinmetrics, u coefficient di correlazione trà u bitcoin è S & P 500, unu di i trè indici maiò di l'azzioni di i Stati Uniti, hà righjuntu 0,49, vicinu à u valore estremu precedente di 0,54.U più altu u valore, u più forte a correlazione trà u bitcoin è S & P 500. Questu hè coherente cù e dati di Bloomberg.A principiu di ferraghju 2022, i dati di Bloomberg anu dimustratu chì a correlazione trà criptocurrency è Nasdaq hà righjuntu 0,73.

314 (14)

Da a perspettiva di a tendenza di u mercatu, u ligame trà u bitcoin è i stocks americani hè ancu crescente.L'aumentu è a caduta di l'azzioni di i bitcoin è di a tecnulugia per parechje volte in l'ultimi trè mesi, è ancu da u colapsu di l'azzioni di i Stati Uniti in marzu 2020 à a diminuzione di l'azzioni di i Stati Uniti in ghjennaghju 2022, u mercatu di criptocurrency ùn hè micca esce da un mercatu indipendente. ma mostra a tendenza di risurrezzione è caduta cù qualchi stock di tecnulugia.

Finu à l'annu 2022, hè precisamente a cullizzioni di punta di a tecnulugia "faamng" chì hè vicinu à a decadenza di u bitcoin.A cullizzioni di sei giganti tecnulugichi americani hè cascatu da 15,63% annu à a data, classificendu u penultimu in u rendiment di i principali assi glubali.

Cumminatu cù u fumu di a guerra, dopu à l'iniziu di a guerra russa ucraina in u dopu meziornu di u 24, l'assi di risichi glubale cascanu inseme, i stocks di i Stati Uniti è a criptografia ùn sò micca risparmiati, mentre chì u prezzu di l'oru è l'oliu hà cuminciatu à soar, è u mercatu finanziariu glubale era duminatu da u "fumu di guerra".

Dunque, da a situazione attuale di u mercatu, u bitcoin hè più cum'è un attivu risicatu chì un "attivu di salvezza".

Bitcoin integratu in u sistema finanziariu mainstream

Quandu u bitcoin hè statu designatu da Nakamoto, u so pusizzioni hà cambiatu parechje volte.In u 2008, l'omu misteriosu chjamatu "Nakamoto cong" hà publicatu un documentu in u nome di u bitcoin, intruducendu un sistema di pagamentu elettronicu puntu à puntu.Da u nomu, pò esse vistu chì u so pusizioni iniziale era una munita digitale cù funzione di pagamentu.Tuttavia, da 2022, solu El Salvador, un picculu paese di l'America Centrale, hà ufficialmente realizatu l'esperimentu di a so funzione di pagamentu.

In più di a funzione di pagamentu, unu di i mutivi principali per quessa Nakamoto hà criatu bitcoin hè di pruvà à correggere a situazione attuale di stampa illimitata di soldi in u sistema monetariu mudernu, cusì hà creatu bitcoin cun una quantità tutale constante, chì porta ancu à un altru. posizionamentu di u bitcoin cum'è "attivu anti-inflazione".

Sutta l'impattu di l'epidemie glubale in 2020, a Riserva Federale hà sceltu di salvà u mercatu in una emergenza, inizià "QE illimitatu" è emette 4 trilioni di $ supplementari annu.Grandi fondi americani cù una grande quantità di liquidità investita in stocks è bitcoin.Tutti i fondi maiò, cumprese l'imprese di tecnulugia, istituzioni di capitale di venture, fondi di hedge, banche private è ancu uffizii di famiglia, anu sceltu di "votà cù i so pedi", In u mercatu di criptografia.

U risultatu di questu hè a crescita loca di u prezzu di u bitcoin.In u ferraghju 2021, Tesla hà compru bitcoin per $ 1,5 miliardi.U prezzu di u bitcoin s'arrizzò da più di $ 10000 à ghjornu è hà righjuntu u prezzu altu di $ 65000 in 2021. Finu à avà, wechat, una cumpagnia listata di i Stati Uniti, hà accumulatu più di 100000 bitcoins è pusizioni di capitale grise più di 640000 bitcoins.

In altri palori, a balena bitcoin, guidata da a grande capitale di Wall Street in i Stati Uniti, hè diventata a forza di u core chì guida u mercatu, cusì a tendenza di grande capitale hè diventata u ventu di u mercatu di criptografia.

In April 2021, coinbase, u più grande scambiu di criptografia in i Stati Uniti, hè statu listatu, è i grandi fondi anu accessu à u rispettu.U 18 ottobre, a SEC appruvarà ProShares per lancià un ETF di futuri bitcoin.L'esposizione di l'investituri americani à u bitcoin serà allargata di novu è l'arnesi seranu più perfetti.

À u listessu tempu, u Cungressu di i Stati Uniti hà ancu cuminciatu à tene audienze nantu à a criptografia di munita, è a ricerca nantu à e so caratteristiche è e strategie di regulazione hè diventata più profonda è u bitcoin persu u so misteru originale.

Bitcoin hè statu gradualmente domesticatu in un attivu di risicu alternativu piuttostu cà un sustitutu di l'oru in u prucessu di esse continuamente preoccupatu da i grandi fondi è accettatu da u mercatu mainstream.

Dunque, da a fine di u 2021, a Riserva Federale hà acceleratu u ritmu di l'aumentu di i tassi d'interessu è vulia piantà u prucessu di "big release of water from the US dollar".U rendimentu di i bonds di i Stati Uniti hà aumentatu rapidamente, ma l'azzioni di i Stati Uniti è u bitcoin sò intruti in un mercatu tecnicu di l'orsu.

In cunclusioni, a situazione iniziale di a guerra di l'Ucraina Russa mette in risaltu l'attributu attuale di l'asset risicatu di u bitcoin.Da u cambiamentu di pusizioni di u bitcoin in l'ultimi anni, u bitcoin ùn hè più ricunnisciutu com'è "asset haven safe" o "oru digitale".


Tempu di Postu: 14-Mar-2022