U fallimentu di Celsius pò purtà una forte pressione di vendita à i minatori di Bitcoin!Solu a mità di e 80 000 unità restanu in opera

Mentre chì a piattaforma di prestitu di criptovaluta insolvente Celsius hà sottumessu a so ristrutturazione finanziaria à u tribunale di fallimentu di New York u 14, a so filiale minera Celsius Mining ùn era ancu incapace di scappà di a disgrazia è hà presentatu fallimentu;perchè a cumpagnia pò esse custretta à vende l'equipaggiu cunnessu per via di i bisogni di liquidazione in u futuru, è ancu chì u mercatu preoccupa chì questu metterà più pressione in downward nantu à i prezzi di i minatori.

pruibitu 5

Sicondu i ducumenti di fallimentu presentati da Celsius, a minera Celsius hà attualmente 80.850.machini minieri, di quale 43 632 sò in opera.Originariamente, a cumpagnia s'aspittava di aumentà u so equipamentu minerariu à circa 120 000 rigs à a fine di questu annu, facendu Celsius unu di i più grandi minatori in l'industria.Ma l'osservatori di l'industria speculanu chì a minera Celsius puderia esse venduta per cullà soldi per via di fallimentu, è chì u scaricamentu di a piattaforma minera puderia esse fastidiosa.

L'analista di l'assi digitale di CoinShares Matthew Kimmell hà dettu: Celsiusmacchine di vendita mineraaghjunghje una pressione discendente nantu à i prezzi di a macchina chì sò digià in calata.

Una nutizia chì pò corroborà a speculazione di l'analisti hè chì, secondu un rapportu precedente di Coindesk, citendu e persone familiarizate cù a materia, a minera Celsius hà vendutu à l'asta millaie di e so macchine minerarie recentemente acquistate in ghjugnu prima di dichjarà ufficialmente fallimentu: u primu.batch of 6,000 miners.Taiwan) hè stata venduta à US $ 28 / TH, è u sicondu batch (5,000 unità) hà cambiatu mani à US $ 22 / TH, chì era significativamente più bassu di u prezzu mediu di u mercatu in quellu tempu.

Ùn hè micca chjaru se Celsius venderà o cuntinuerà e so operazioni minera durante u prucessu di ristrutturazione di a cumpagnia, ma Kimmell hà dettu: "U scopu di Celsius pare esse di cuntinuà almenu una parte di l'operazioni di Celsius Mining post-ristrutturazione per generà bitcoin.Recompensa è paga una parte di u debitu pendente.

I prezzi di a piattaforma minera scendenu à u livellu più bassu in 2020

A calata in u mercatu generale di criptu di munita, accumpagnata da a fallimentu di e grande cumpagnie miniere, cum'è Celsius, hà fattu difficultà per più è più minatori per permette u so equipamentu caru è i costi minieri.Sicondu l'indice di prezzi ASIC di Bitcoin di Luxor, cumprese: Antminer S19, S19 Pro,Whatsminer M30... è altri minatori cù specificazioni simili (efficienza sottu 38 J / TH), u so ultimu prezzu mediu hè di circa $ 41 / TH, ma à a fine di l'annu passatu, era finu à 106 dollari US / TH, una forte caduta di più di 60%, è u livellu più bassu da a fine di u 2020.

Ma ancu chì u prezzu di u bitcoin hè cascatu drasticamente da i so alti di nuvembre è parechji minatori sò in difficultà, Kimmell hà dettu chì, se Celsius decide di dump l'equipaggiu, puderia ancu esse attraente à u mercatu (vende à un scontu).Questu puderia prisentà una grande opportunità per i minatori ben capitalizzati per scala in basa di e so capacità di implementazione, i costi di l'electricità è l'efficienza di l'equipaggiu Celsius.

Tuttavia, deve esse nutatu chì, ancu s'ellu Celsius Mining hà investitu assai soldi in l'affari minieri, Celsius hè statu accusatu da un reporter di u Financial Times a semana passata chì Celsius hà utilizatu una grande quantità di fondi di i clienti per invistisce in Celsius Mining per mezu di un creditu di $ 750. millioni.Hà accusatu u so chief executive, Alex Mashinsky, di rinfurzà a prumessa di ùn embezzle dipositi di i clienti.

Prima chì a criptu di munita sguassate, entrata indirettu in u mercatu investendu inmachini minieripò riduce in modu efficace i risichi d'investimentu.


Tempu di Postu: Set-06-2022