Entrevista SBF: Bitcoin Gold hè?Perchè u BTC hè cascatu cum'è l'inflazione aumenta?

U fundatore di FTX, Sam Bankman-Fried, hè statu invitatu à participà à "Sohn 2022" per una entrevista.L'entrevista hè stata moderata da Patrick Collison, fundatore è CEO di Stripe, una cumpagnia di pagamentu di $ 7,4 miliardi.Duranti l'entrevista, i dui lati anu parlatu di parechji sughjetti, cumprese e cundizioni recenti di u mercatu, l'impattu di e cripthe di munita in u dollaru americanu, è più.

decennii 6

Bitcoin hè u peghju d'oru?

À u principiu, l'ospite Patrick Collison hà citatu Bitcoin.Hà dettu chì ancu chì parechje persone cunsidereghja u bitcoin cum'è oru, ancu perchè u bitcoin hè faciule di cummerciu è di trasportu, hè cunsideratu cum'è un oru megliu.

In ogni casu, cum'è una allocazione di l'assi, u prezzu di l'oru hè contra-ciclicu (Counter-Cyclical), mentri Bitcoin hè veramente pro-cíclicu (Pro-Cyclical).In questu rispettu, Patrick Collison dumandò: Questu significa chì Bitcoin hè in fattu un oru peghju?

SBF crede chì questu implica ciò chì guida u mercatu.

Per esempiu, se i fatturi geopolitichi guidanu u mercatu, allora di solitu Bitcoin è i stock di securities sò correlati negativamente.Sì e persone in questi paesi ùn sò micca bancarizati o esclusi da a finanza, allora l'assi digitale o bitcoin sò prubabilmente esse una altra opzione.

In ogni casu, annantu à l'ultimi anni, u fattore principalu chì guida u mercatu di criptu hè stata a pulitica monetaria: e pressioni inflazionistiche furzanu avà a Fed à cambià a pulitica monetaria (stringhje l'offerta di soldi), chì porta à cambiamenti di u mercatu.Duranti un ciculu di rinfurzà monetariu, a ghjente hà cuminciatu à pensà chì u dollaru diventerà scarsu, è questu cambiamentu di l'offerta pruvucarà tutte e merchenzie denominate in dollari, sia bitcoin o securities.

Per d 'altra banda, a maiò parte di a ghjente pensa chì oghje cù una inflazione più altu, deve esse un grande pusitivu per Bitcoin, ma u prezzu di Bitcoin cuntinueghja à calà.

In questu sensu, SBF crede chì l'expectativa di l'inflazione guidanu u prezzu di Bitcoin.Ancu s'ellu l'inflazione hè cresciuta questu annu, l'expectativa di u mercatu per l'inflazione futura sò cascate.

"Pensu chì l'inflazione deve esse moderatu in 2022. In fattu, l'inflazione hè stata risuscitata per un tempu, è finu à pocu tempu qualcosa cum'è l'IPC (indici di i prezzi di u cunsumu) ùn hà micca riflette a situazione reale, è l'inflazione in u passatu Hè ancu a raghjoni perchè u prezzu di u bitcoin hè cresciutu in u passatu di u tempu.Allora questu annu ùn hè micca l'aumentu di l'inflazione, ma a mentalità prevista di caduta di l'inflazione ".

L'aumentu di i tassi d'interessu reale hè bonu o cattivu per i Crypto Assets?

L'aumentu annuale di 8,6 per centu di a settimana passata in l'indici CPI hà culpitu un altu di 40 anni, alimentando i dubbii chì a Riserva Federale pò aumentà a forza di l'aumentu di i tassi d'interessu.Hè generalmente crede chì l'aumentu di i tassi d'interessu, in particulare i tassi d'interessu veri, pruvucarà a caduta di u mercatu di borsa, ma chì di l'assi criptu?

L'ospitu dumandò: L'aumentu di i tassi d'interessu reale hè bonu o cattivu per i cripto assi?

SBF crede chì un aumentu di i tassi d'interessu reale hà un impattu negativu nantu à l'assi criptu.

Spiegà chì un incrementu di i tassi d'interessu significa chì menu fondi scorri in u mercatu, è l'attivu criptu anu l'attributi di l'assi d'investimentu, cusì seranu naturalmente impactati.Inoltre, l'aumentu di i tassi d'interessu affettanu ancu a vuluntà di l'istituzioni è l'investimentu di capitale.

SBF hà dettu: In l'ultimi anni, i grandi investitori, cum'è u capitale di venture è l'istituzioni, anu investitu attivamente in a borsa è u mercatu di criptu, ma in l'ultimi mesi, sti istituzioni d'investimentu anu cuminciatu à vende i so bè, chì hà attivatu u vende pressione di azioni è criptovalute.

L'impattu di i cripto muniti nantu à u dollaru

In seguitu, Patrick Collison hà parlatu di l'impattu di i criptu di munita nantu à u dollaru americanu.

Prima di tuttu, hà citatu à Petru Thiel, u padrinu di u capitale di venture di Silicon Valley, dicendu chì assai persone, cum'è Peter Thiel, crede chì e cripthe, cum'è Bitcoin, sò cunsiderate cum'è muniti chì ponu rimpiazzà u dollaru americanu.I mutivi per questu includenu tariffi di transazzione più bassi, accumpagnati da una più grande inclusione finanziaria, rendendu i servizii finanziarii accessibili à 7 miliardi di persone.

Allora per mè, ùn sò micca sapè se l'ecosistema criptu hè bonu o male per u dollaru, chì pensate?

SBF hà dettu chì capisce a cunfusione di Patrick Collison perchè ùn hè micca un prublema unidimensionale.

Cryptocurrencies stessi sò prudutti multifaceted.Per una banda, hè una munita più efficaci, chì pò cumplementà a mancanza di muniti forti, cum'è u dollaru americanu è a libbra britannica.Per d 'altra banda, pò ancu esse un attivu, rimpiazzà parechji dollari americani o altri assi in l'assignazione di l'assi di tutti.

Piuttostu ch'è l'argumintà chì u bitcoin o altre criptu di munita sò boni o cattivi per u dollaru, SBF crede chì e cripthe di criptu furnisce un sistema di cummerciale alternativu chì pò mette pressione nantu à e muniti naziunali chì e so funzioni sò sottumessi è cambianu.Un altru gruppu di alternative per u populu.

In corta, per i sistemi monetarii cum'è u dollaru americanu è a libbra britannica, i criptu di munita pò esse cumplementarii à u sistema monetariu, ma in u stessu tempu, i criptu di munita rimpiazzà ancu alcune di e valute fiat chì anu funzioni monetaria insufficiente.

SBF hà dettu: "Pudete vede chì alcune valute fiat facenu abbastanza male per decennii di cattiva gestione, è pensu chì sò questi paesi chì anu bisognu di una valuta più stabile, più magazzina di valore.Allora pensu chì e criptovalute sò cum'è una alternativa à queste muniti fiat, chì furnisce un sistema di cummerciale efficiente.

Ùn hè micca chjaru cumu serà u futuru di e cripthe di criptu, ma ciò chì hè cunnisciutu in u mumentu hè chì u mercatu mantene una attitudine pusitiva versu esplorazioni simili.È per avà, u sistema di criptu di munita attuale hè sempre u mainstream di u mercatu, è questu continuarà per un bellu pezzu finu à chì avemu più disruptive, cunsensu di u mercatu novi tecnulugia è novi suluzioni.

In questu cuntestu, cum'è u supportu hardware di u sistema, ci sarà di sicuru esse più è più participanti in uASIC macchina mineraindustria.


Tempu di post: Jul-26-2022