U minatore listatu Core Scientific vende più di 7 000 bitcoins!Annunciu per vende più BTC

A vendita attivata dai minatori di bitcoinhè sempre in corso in mezzu di l'aumentu di i costi di l'electricità è di un mercatu di criptu di criptu debilitatu.Core Scientific (CORZ), a più grande sucietà minera di criptocurrency listata in u mondu, hà annunziatu a so prima mità di i risultati finanziarii di questu annu.Hè da nutà chì a cumpagnia hà vindutu 7 202 bitcoins à un prezzu mediu di $ 23 000 in u ghjugnu, cashing out $ 167 million.

3

Core Scientific hà tenutu 1 959 bitcoins è $ 132 milioni in cash in u so bilanciu à a fine di ghjugnu.Questu significa chì a cumpagnia vende più di 78,6% di e so riserve generale in bitcoin.

Core Scientific hà spiegatu chì i pruceduti in cash da a vendita di i 7 000+ bitcoins sò stati utilizati per pagà.Servitori di minatori ASIC, spese di capitale per centri di dati supplementari, è rimborsu di u debitu.À u listessu tempu, a cumpagnia prughjetta di implementà 70 000 servitori minieri ASIC supplementari à a fine di l'annu, in più di i 103 000 esistenti.

U CEO di Core Scientific Mike Levitt hà dettu: "Travagliemu duramente per rinfurzà u nostru bilanciu è rinfurzà a nostra liquidità per scuntrà l'ambiente sfide è cuntinueghjanu à crede chì à a fine di u 2022, i nostri centri di dati operaranu à 30EH per seconda.

Mike Levitt hà dettu: "Semu cuncentrati nantu à eseguisce i nostri piani mentre apprufittannu di l'opportunità chì ponu accade chì ùn sò micca tradiziunali.

Core Scientific hà ancu dichjaratu chì hà da cuntinuà à vende i bitcoins chì hà minatu in u futuru per copre i costi operativi è furnisce una liquidità abbastanza.

Core Scientific hà annunziatu chì a minera hà generatu 1 106 bitcoins in u ghjugnu, o circa 36,9 bitcoins per ghjornu, un pocu più altu ch'è in maghju.A cumpagnia hà dettu chì l'aumentu di a produzzione di bitcoin hè stata aiutata da l'implementazione di novi rigs minieri in u ghjugnu, è mentre chì l'operazioni minerarie sò state un pocu affettate da forniture d'energia strette, a pruduzzione di u ghjornu di Core Scientific hà aumentatu da circa 14 per centu in u ghjugnu.

Core Scientific, un minatore listatu chì vende bitcoin, chì significa per u mercatu di criptu?À a mità di ghjugnu, Will Clemente, analista capu di Blockware Solutions, hà preditu accuratamente chì i minatori vendenu cripto muniti.U graficu mostra chjaramente chì menu macchine di minieri sò in opera, chì hè corroboratu da a vendita aumentata di bitcoins da i minatori.

Cù l'aumentu di i prezzi di l'energia è i prezzi di a criptografia di munita chì sguassate, i minatori di u bitcoin si battannu per stà prufittu, è parechje cumpagnie minera sò dumping bitcoin.

U 21 di ghjugnu, Bitfarms, a più grande cumpagnia minera di criptocurrency in l'America di u Nordu per u putere di computing, hà dettu chì avia vindutu 3 000 bitcoins in l'ultimi sette ghjorni, nutendu chì a cumpagnia ùn avaristi più tutti i bitcoins chì pruduce ogni ghjornu, ma invece hà sceltu di attu.Migliurà a liquidità, delerage per ottimisà u bilanciu di a cumpagnia.

Un'altra cumpagnia, RiotBlockchain, hà vindutu 250 bitcoins per $ 7,5 milioni, mentre chì Marathon Digital hà dettu chì puderia cunsiderà vende alcuni bitcoins.

In questu sensu, Sami Kassab, un analista di l'impresa di ricerca Messari Crypto, hà dettu chì, se i rivenuti minieri cuntinueghjanu à calà, alcuni di questi minatori chì anu pigliatu prestiti à interessi elevati ponu affruntà u risicu di liquidazione è pò ancu eventualmente fallu, mentre chì un strategist in JPMorgan Chase & Co. U squadra hà dettu chì l'onda di vendita di i minatori bitcoin pò cuntinuà in u terzu trimestre di questu annu.

Ma per i minatori cù un flussu di cassa sanu, a rimessa di l'industria hè una bona opportunità per u sviluppu.


Tempu di post: 31-aug-2022