I chip Intel supportanu Argo per aumentà u target di putenza informatica!A difficultà minera di Bitcoin aumenta da 5%

U mineru bitcoin basatu in u Regnu Unitu Argo Blockchain hà dettu in un archiviu SEC di stu mese chì hà risuscitatu u so mira di putenza minera questu annu, grazia à l'adopzione di chips minieri Intel.Quasi 50%, crescente da u precedente 3.7EH/s à l'attuale stimatu 5.5EH/s.

xdf (9)

Argo Blockchain hà dichjaratu in u 2022 outlook in u documentu: Hè stimatu chì à a fine di 2022, a putenza di l'informatica di a cumpagnia righjunghji 5.5EH/s.Questa crescita hè dovuta à a stallazione di a macchina minera Bitmain S19J Pro, implementazione di u chip ASIC Blockscale di a prossima generazione di Intel guidatu da e macchine minera persunalizate.

xdf (7)

A mità di ferraghju di questu annu, Intel hà annunziatu ufficialmente u lanciamentu di un chip dedicatu per a minera di bitcoin, è hà divulgatu u primu batch di clienti, cumpresu u fornitore di serviziu di pagamentu Block, è ancu i minatori Argo Blockchain è Griid Infrastructure.U 4 d'aprile, Intel hà lanciatu u so chip mining bitcoin di seconda generazione, l'Intel Blockscale ASIC.

Separatamente, Argo Blockchain hà nutatu in a so prospettiva 2022 chì u prughjettu di l'impianto minerariu Helios di a cumpagnia in Dickens County, Texas, generà finu à 800 megawatts, assai più altu ch'è i 200 megawatts pianificati inizialmente, è hè previstu di inizià a produzzione in maghju. per compie a custruzzione di a prima fasa di u prugettu sò previste per esse trà $ 125 milioni è $ 135 milioni, finanziatu principarmenti attraversu ligami è a vendita mensuale di una parte di i profitti minieri bitcoin.

Argo Blockchain hà dettu chì dopu à u 2022, cù l'aghjunzione di 600 megawatts di generazione di energia à a facilità minera Helios, a cumpagnia spera di aumentà significativamente a putenza di l'informatica minera di più di 20EH / s in i prossimi anni.

Peter Wall, CEO di Argo Blockchain, hà dettu: "Cù e nostre operazioni minerarie in Helios previste per inizià in maghju, è i rigs minieri persunalizati alimentati da i chip ASIC Blockscale di prossima generazione di Intel, Argo hè ben posizionatu per cuntinuà à cresce è fucalizza nantu à furnisce i nostri azionisti. furnisce servizii.

Sicondu i risultati di l'annu fiscali 2021 publicati da Argo Blockchain, i rivenuti di a cumpagnia in u 2021 fiscali anu aumentatu da 291% à $ 100,1 milioni, per via di l'aumentu di a putenza di l'informatica di a cumpagnia, a diminuzione di a difficultà minera di Bitcoin, è l'aumentu di i prezzi di a valuta l'ultimu. annu;In quantu à u margine di prufittu minerariu, hà righjuntu u 84%, un aumentu significativu da u 41% in 2020.

Ancu s'è u prezzu di Bitcoin ùn hà micca migliuratu assai recentemente, secondu a dati YCharts, u putere di computing di tutta a reta di Bitcoin hà righjuntu 243.13MTH / s u 27, un aumentu di 23.77% da 196.44MTH / s in u ghjornu precedente è hè vicinu. à u 2 di questu annu.U massimu di tutti i tempi di 248.11MTH/s stabilitu u 12 di ghjennaghju.

xdf (8)

Sicondu i dati di BTC.com, a difficultà minera di Bitcoin hà aumentatu di novu à l'altitudine di bloccu 733,824 à 23:20:35 (UTC + 8) a notte passata, rising da 28.23T à 29.79T, un aumentu di un ghjornu di 5.56%.Hè ghjuntu à un altu record è u più grande aumentu da quandu a difficultà minera di un ghjornu hà aumentatu 9.32% u 21 di ghjennaghju di questu annu.


Tempu di Post: 15-May-2022