Ondata di licenziamenti globale!Binance face u cuntrariu: utilizendu u mercatu di l'orsu per sopravvivere vigorosamente i talentu superiore

In l'ultimi dui mesi, e cumpagnie criptu anu lanciatu una onda di licenziamenti.U numaru di licenziamenti hà superatu 1,500, principalmente da scambii.Coinbase hà annunziatu chì 18% di i layoffs sò grande, ma deve esse enfatizatu chì sta situazione ùn hè micca solu in l'industria criptu.Cumpresi i grandi cumpagnii immubiliarii, i start-ups finanziarii sò entrati in u stadiu di riduzzione.Ma à u cuntrariu di l'altri cumpagnie, u fundatore di Binance hà dettu ch'ellu faria tuttu ciò chì era in u so putere per aduprà u periodu di u mercatu di l'orsu per recrutà i più talentu.

fondu 1

Licenziamenti corporativi

6/14 CNBC hà rimarcatu chì per via di preoccupazioni per u rapidu rinfrescante di u mercatu immubiliare dopu a frenesia, l'imprese immubiliarii Redfin è Compass licenzianu rispettivamente 8% è 10% di u so persunale.

Inoltre, à a fine d'aprile, a piattaforma di brokerage senza cumissioni Robinhood è a nova startup buy-now-pay-later Klarna anu licenziatu ancu 9% è 10% di i so impiegati, rispettivamente.

In quantu à l'industria criptu, Coinbase, u benchmark per i scambii di i Stati Uniti, hà fattu e cose ancu peggiu annunziendu un licenziamentu unicu di 18%.

Coinbase: Scaling troppu

U CEO Brian Armstrong hà annunziatu u 14/6 chì tagliaria 18% di a so forza di travagliu di circa 1,100 persone.Elenca i seguenti motivi:

1. Expansion troppu viloci

2. Recessione economica rapida

3. U cuntrollu di u costu hè cruciale durante a caduta di u mercatu

Un'ora dopu a publicazione di Armstrong, i travagliadori licenziati riceveranu una notificazione di HR, è Coinbase subvenzionerà:

1. Almenu 14 simane di indemnità di indemnità.Quelli chì anu servitu per più di un annu riceveranu 2 settimane supplementari di indemnità per ogni annu supplementu.

2.4 mesi di assicuranza di salute COBRA, 4 mesi di assicuranza di salute mentale.

3. L'equipa di Coinbase assisterà à visità u centru di talentu è cercà vacanti in altre cumpagnie criptu.

Altri licenziamenti includenu:

BitMEX: 25%, circa 75 licenziamenti.

BlockFi: 20%, circa 150 licenziamenti.

Gemini: 10%, circa 100 licenziamenti.

Crypto.com: 5%, circa 260 licenziamenti.

Scambiu latino-americanu Bitso: 80 licenziamenti.

Scambio argentina Buenbit: 45%, circa 80 licenziamenti.

Diverse cumpagnie di criptografia dà una manu

Dopu chì Brian Armstrong hà annunziatu i licenziamenti, u fundatore di TRON, Justin Sun, a piattaforma di analisi di dati Dune Analytics, è l'impresa di capitale di venture capital, Anil Lulla, direttore di l'operazione di Delphi Digital, anu publicatu tutti i documenti per recrutà talenti.

Justin Sun hà dettu chì u so TRON DAO, u scambiu Poloniex, è a munita stabile USDD deve esse allargata da 50%.

Delphi Digital hà dettu chì si sentia male per vede una riduzzione à scala completa di u campu di criptografia, enfatizendu chì tutti i so dipartimenti sò sempre recrutati talentu.

Dune Analytics dumanda ancu l'accessu à a lista ufficiale di reclutamentu di Discord.

U fundatore di Binance, Changpeng Zhao, hè unu di i più antichi.In una entrevista esclusiva cù Fortune Magazine, hà dettu: Binance hà un fondu d'emergenza assai sanu.In fatti, avemu allargamentu di reclutamentu, da ingegneri, prudutti, marketing, è affari à più di 2000 posti vacanti, hè sempre i primi tempi in u spaziu criptu, i mercati di toru tendenu à fucalizza più nantu à u prezzu, è s'è no simu in un mercatu bè. Avà, pensemu chì hè un bonu tempu per portà u talentu maiò, l'avemu da aduprà bè, è l'avemu aduprà à u megliu di a nostra capacità.

L'industria minera hè ancu di fronte à a stessa situazione.Sutta l'ambiente attuale, i investituri putenti ponu cunsiderà entre in u mercatu gradualmente à u livellu bassu attuale è aspittà chì u mercatu ricuperà per guadagnà più prufitti.Bitmain Antminer S19hè u mudellu principale attualmente in u mercatu è pò esse overclocke cù l'assistenza di a tecnulugia di rinfrescante liquidu, è a so rata di hash serà aumentata da 50% cumparatu cù u normale.


Tempu di post: Jul-31-2022