Aumentu di a tarifa Fed di 75 punti base in linea cù l'aspettattivi!Bitcoin surge 13% à quasi $ 23,000

A Riserva Federale di i Stati Uniti (Fed) hà annunziatu un aumentu di u tassu d'interessu di 75 punti di basa à 2 am ora di Pechino oghje (16), è u tassu d'interessu di riferimentu hè cresciutu à 1,5% à 1,75%, u più grande aumentu dapoi u 1994, è u livellu di u tassu d'interessu hè hè statu più altu ch'è i livelli pre-coronavirus di marzu 2020 in marzu per frenà l'inflazione alta record.

fondu 2

U presidente di a Fed Powell (Powell) hà dettu in a cunferenza di stampa dopu à a riunione: L'inflazione aumentò inesperu dopu à a riunione di maghju.Cum'è una risposta più attiva, a Fed hà decisu di elevà significativamente i tassi d'interessu, chì aiutanu à assicurà chì l'expectativa di l'inflazione à longu andà fermanu stabile è a Fed cercà una forte evidenza di caduta di l'inflazione in i mesi à vene;Intantu Powell dice chì a prossima riunione serà più prubabilmente un aumentu di 50 o 75 punti di basa: 2 o 3 yards più prubabilmente à a prossima riunione da a perspettiva di l'oghje, hè previstu chì l'aumentu di i tassi cuntinuatu serà appropritatu, mentre chì u ritmu attuale di u cambiamentu dipenderà da dati futuri è a prospettiva economica cambiante.

Ma hà ancu assicuratu à u mercatu chì i guadagni di 3 iardi ùn saranu micca a norma sta volta.Powell hà dettu chì i cunsumatori passanu, è mentre vedenu un rallentamentu in l'ecunumia (a previsione di crescita ecunomica di i Stati Uniti per questu annu hè cascata à solu 1,7 per centu da u 2,8 per centu in marzu), hè sempre in crescita à un livellu sanu.I pulitici sò stati largamente cunfidenti di e prospettive per l'ecunumia di i Stati Uniti.

"L'attività ecunomica generale hè calata ligeramente in u primu trimestre, ma pare avè ripresa da tandu.L'impieghi hè cresciutu assai in l'ultimi mesi è a disoccupazione hè rimasta bassu... L'inflazione resta alta, riflettendu una cumminazione di u virus, i prezzi di l'energia più alti, è un squilibrio più largu di offerta è dumanda ".

I mercati sò i prezzi in una probabilità di 77.8 per centu di un aumentu di a tarifa di 75 punti di basa à a riunione di lugliu è di una probabilità di 22.2 per centu di una crescita di 50 punti di basa, secondu i dati FedWatchTool di CME.

I quattru indici principali di i stock di i Stati Uniti sò chjusi in modu più altu

A Fed hà risuscitatu i tassi d'interessu sharply again, in line with market speculation for weeks.L'investituri parenu pensà chì Powell hà dimustratu una attitudine seria per trattà cù l'inflazione crescente.I stock di i Stati Uniti anu fluttuatu più altu, è i trè indici principali anu registratu u so megliu rendimentu di un ghjornu da u 2 di ghjugnu.

U Dow Jones Industrial Average hà aumentatu 303,7 punti, o 1 per centu, à 30,668.53.

U Nasdaq hà risuscitatu 270,81 punti, o 2,5%, à 11 099,16.

L'S&P 500 hà guadagnatu 54,51 punti, o 1,46%, à 3.789,99.

L'Index Semiconductor di Filadelfia hà risuscitatu 47,7 punti, o 1,77%, à 2 737,5.

Bitcoin surge 13% à quasi $ 23,000

In quantu à u mercatu di criptu di munita, Bitcoin hè ancu affettatu positivamente.Quandu hà toccu u più bassu US $ 20,250 in u mezzu di a notte oghje (16th) è avvicinò à a marca US $ 20,000, hà iniziatu un forte rebote dopu chì u risultatu di l'aumentu di i tassi d'interessu hè statu espostu à 02:00.Era vicinu à $ 23,000 prima è era quasi 13 per centu in sei ore, à $ 22,702.

Ethereu hà ancu rimbursatu dopu avè avvicinatu à $ 1,000 per un pezzu, è hà risuscitatu à $ 1,246 à u mumentu di a scrittura, una crescita di 20% in l'ultimi sei ore.

L'aumentu di i tassi d'interessu di u dollaru americanu pò fà chì u dollaru americanu cuntinueghja à apprezzà in quantu à l'altri valute, è in l'ambiente attuale induvemacchina minerai prezzi sò à un minimu, investendu inmacchina mineras cù certi assi non-dollaru pò esse unu di i modi di priservà u valore contru à u mercatu.


Tempu di Postu: Aug-01-2022