Fed Chairman: L'aumentu di i tassi d'interessu cuntinuatu hè adattatu, a volatilità di u mercatu di Bitcoin ùn hà micca affettatu a macroeconomia

U presidente di a Riserva Federale di i Stati Uniti (Fed) Jerome Powell (Jerome Powell) hà assistitu à una audizione tenuta da u Cumitatu di Finanza di u Senatu ieri (22) sera per tistimunià nantu à u rapportu semi-annuale di pulitica monetaria."Bloomberg" hà dettu chì Powell hà dimustratu à a riunione a determinazione di a Fed per elevà i tassi d'interessu abbastanza per vede l'inflazione notevolmente fresca, è hà dettu in i so rimarche di apertura: L'ufficiali di a Fed aspettanu chì l'aumentu cuntinuu di i tassi d'interessu serà appropritatu per facilità u 40 A pressione di u prezzu più calda. in anni.

sciacca (3)

"L'inflazione hè chjaramente cresciuta in modu inespettatu annantu à l'annu passatu, è prubabilmente ci saranu più sorprese à vene.Dunque ci vole à esse flessibili cù i dati in entrata è a prospettiva cambiante.U ritmu di l'aumentu di i tassi futuri dependerà di quantu (è quantu rapidamente) l'inflazione cumencia à falà, a nostra missione ùn pò micca fallu è deve rinvià l'inflazione à 2%.Ogni aumentu di i tassi ùn hè micca esclusu s'ellu si prova necessariu.(100BP incluse) "

A Riserva Federale (Fed) hà annunziatu u 16 chì suscitarà i tassi d'interessu da 3 yards à u mumentu, è u tassu di interessu di riferimentu s'arrizzò à 1,5% à 1,75%, u più grande aumentu da 1994. Dopu à a riunione, hà dettu chì u A prossima riunione hè più prubabile di aumentà da 50 o 75%.puntu di basa.Ma ùn ci era micca menzione diretta di a scala di i futuri aumenti di i tassi in l'audizione di u marcuri.

L'atterraggio dolce hè assai sfida, a recessione hè una pussibilità

L'impegnu di Powell hà suscitatu forti preoccupazioni chì a mossa puderia chjappà l'ecunumia in recessione.À a riunione d'aieri, hà reiteratu a so vista chì l'ecunumia di i Stati Uniti hè assai forte è pò trattà bè a stretta monetaria.

Spiegò chì a Fed ùn prova micca di pruvucà, nè pensa chì avemu bisognu di pruvucà una recessione.Mentre ùn pensa micca chì e probabilità di una recessione sò particularmente alta avà, ricunnosce chì ci hè definitivamente una chance, nutendu chì l'avvenimenti recenti anu fattu più difficiuli per a Fed di calà l'inflazione mentre mantene un forte mercatu di travagliu.

"Un atterraggio dolce hè u nostru scopu è serà assai sfida.L'avvenimenti di l'ultimi mesi anu fattu questu ancu più sfida, pensate à i prezzi di a guerra è di e materie prime è di più prublemi cù e catene di supply.

Sicondu "Reuters", a Fed hè dovish, è u presidente di u Chicago Federal Reserve Bank Charles Evans (Charles Evans) hà dettu in un discorsu in u stessu ghjornu chì hè in linea cù a visione di u core di a Fed di cuntinuà à elevà rapidamente i tassi d'interessu per cumbatte. alta inflazione.È hà dettu chì ci sò parechji risichi negativi.

"Se l'ambiente ecunomicu cambia, duvemu stà vigilanti è esse pronti à aghjustà a nostra pusizione di pulitica", disse."I riparazioni da u latu di a catena di fornitura ponu esse più lenti di ciò previstu, o a guerra russo-ucraina è u bloccu di a China COVID-19 puderanu calà i prezzi", disse.Più pressione.Spergu chì più alti di i tassi seranu necessarii in i mesi chì venenu per rinvià l'inflazione à u target d'inflazione mediu di 2%.A maiò parte di i membri di u cumitatu di fissazione di i tassi di a Fed crede chì i tassi duveranu aumentà à almenu 3.25 à a fine di l'annu % -3.5% range, aumentendu à 3.8% l'annu prossimu, a mo vista hè quasi a stessa.

Hà insinuatu à i ghjurnalisti dopu à a riunione chì, salvu chì i dati di l'inflazione ùn si migliurà, puderia sustene un'altra forte aumentu di i tassi di trè iarde in u lugliu, dicendu chì a prima priorità di a Fed hè di facilità a pressione di i prezzi.

In più, in risposta à a drammatica volatilità in u mercatu di criptu di munita generale in l'ultimi ghjorni, Powell hà dettu à u Cungressu chì i funzionari di a Fed stanu attentamente à u mercatu di criptu di munita, mentre aghjunghjenu chì a Fed ùn hà micca veramente vistu un impattu macroeconomicu maiò finu à avà, ma hà sottolineatu chì U spaziu di a criptografia hà bisognu di regulazioni megliu.

"Ma pensu chì sta nova zona assai innovativa hà bisognu di un quadru regulatori megliu.Induve si faci u listessu attività, ci deve esse u listessu regulamentu, chì ùn hè micca u casu avà perchè parechji prudutti finanziarii digitale sò in certi modi Assai simile à i prudutti chì esistenu in u sistema bancariu, o di i mercati di capitali, ma sò regulati differente.Allora avemu bisognu di fà questu ".

Powell hà indicatu à i funzionari di u Cungressu chì l'ambiguità regulatoria hè unu di i più grandi sfidi chì affruntà l'industria di a criptografia di munita avà.A Cummissione di Securities and Exchange (SEC) di i Stati Uniti hà ghjuridizione nantu à i tituli, è a Cummissione di Commodity Futures Trading (SEC) hà ghjuridizione nantu à e commodities."Quale hà veramente u putere nantu à questu?A Fed duveria avè una parolla in quantu i banche regulate da a Fed trattanu l'attivu criptu nantu à i so bilanci.

In quantu à u prublema di stablecoin di regulazione, Powell hà paragunatu stablecoins à i fondi di u mercatu di soldi, è crede chì stablecoins ùn anu micca un pianu regulatori propiu.Ma hà ancu applauditu a mossa sàvia di parechji membri di u Cungressu per prupone un novu quadru per regulà stablecoins è assi digitale.

Inoltre, secondu Coindesk, a SEC hà ricumandatu recentemente in i so struzzioni di cuntabilità per e cumpagnie listate chì e cumpagnie di custodia chì detenenu l'assi digitale di i clienti anu bisognu di trattà questi assi cum'è appartenenti à u bilanciu di a cumpagnia.Powell hà ancu revelatu à a riunione d'ieri chì a Fed hè evaluata a pusizione di a SEC nantu à a custodia di l'assi digitale.

L'aumentu di a regulazione di u guvernu hè ancu una bona cosa per i criptu di munita, chì permettenu criptu di munita per entre in un ambiente più cumpletu è più sanu.Puderà megliu prutezzione di i diritti è l'interessi di l'industrii upstream è downstream di criptu di munita cum'èminatoriè investitori di valuta virtuale.


Tempu di Postu: Aug-21-2022