Ethereum Miner Savior?Pruposta di Conflux (CFX): Cambia PoW Mining Algorithm à Ethash

U prughjettu di a catena publica Conflux hà lanciatu a pruposta di a cumunità CIP-102 nantu à u foru ufficiale di Conflux u 10, sperendu di cambià l'algoritmu di mining PoW di Conflux à Ethash.A mutivazione hè di fà più faciule è più faciule per i minatori di Ethereum per cambià a putenza di l'informatica à Conflux, ma a logica, i casi di teste, l'implementazione è altri dettagli specifichi di a pruposta sò sempre pendenti.

1

Conflux lancia a pruposta di a cumunità CIP-102

Introduzione à Conflux

Sicondu Conflux, Conflux si fa publicità cum'è l'unicu blockchain cumpletu, apertu è publicu in Cina.Conflux hè custruendu un ecosistema di transazzione è tecnulugia senza frontiere per i prughjetti di criptocurrency cù una perspettiva globale, chì si estende da a Cina à l'America di u Nordu è a Russia, l'America Latina, l'Europa, l'Africa è u restu di u mondu.

2

U situ web ufficiale di Conflux ammenta chì Conflux hà cinque principii, cumprese l'apertura, l'inclusività, a pruprietà publica, a trasparenza è a decentralizazione.Attualmente, l'ecosistemi cunnessi à Conflux includenu Sushiswap, DODO, Pancakeswap, Binance, Gate.io, Chainlink, Waves, etc., è ancu u scambiu decentralizatu Moonswap.

L'ecunumia token di Conflux hè custruita intornu à u token CFX.I detentori di token CFX ponu aduprà per pagà i tariffi di transazzione, è ponu uttene premii di token CFX staking, allughjendu l'almacenamiento, è participendu à a governanza di a rete.CFX hè ancu utilizatu per premià quelliminatorichì assicuranu u funziunamentu sicuru di a reta.

Sicondu i dati di Coinmarketcap, CFX hè attualmente u 182nd cryptocurrency più grande per u valore di u mercatu, cù un valore di u mercatu di $ 129 milioni, è u so prezzu attuale hè $ 0,06193.

I minatori di Ethereucercà alternative minera

Sicondu i rapporti precedenti, Goerli, l'ultima rete di teste di Ethereu, hà cumpletu a fusione eri, è i sviluppatori di Ethereu anu ancu accunsentutu eri chì a fusione di a reta principale di Ethereu serà lanciata u 15 o 16 di settembre.Dopu à a fusione, Ethereu hà da principià da PoW.Transizione à un mecanismu di cunsensu PoS, i minatori di Ethereu cercanu attivamente l'alternattivi minieri chì a fusione hè imminente.

Bao Erye è altri, un vechju attore in u circhiu di a valuta chinesa, anu recentemente favuritu vigorosamente a forchetta di Ethereu nantu à e social media.Ellu hà favuritu chì u putere di computing di i minatori deve esse cunservatu, quelli chì ghjucanu à PoS duveranu ghjucà à PoS, è quelli chì ghjucanu à PoW duveranu cuntinuà à ghjucà à PoW.U valore di u mercatu di POWETH dopu a furchetta serà più altu ch'è quellu di ETC è ghjunghje à 1/3 à 1/10 di u valore di u mercatu di Ethereu.

In risposta, u cofundatore di Ethereum, Vitalik Buterin, hà dettu sta settimana chì s'aspittava chì u potenziale forchetta Ethereum PoW hè improbabile di guadagnà massa, adopzione à longu andà, crede chì a vasta maiuranza di a cumunità Ethereum sustene fusioni PoS, è ancu appruva in segretu. di questi A maiò parte di e persone chì spinghjenu a forchetta volenu solu fà soldi prestu.

ETC Cooperative, un fundu di carità publicu focu annantu à u sustegnu di u sviluppu di l'ecosistema ETC, hà publicatu una lettera aperta à Bao Erye u 8th, indicà chì l'implementazione di a forchetta hè difficiule, chjamendu à Bao Erye per abbandunà a forchetta ETH PoW. è suggerisce chìI minatori di Ethereudeve esse trasferitu à ETC, per maximizà i rivenuti à longu andà.


Tempu di Postu: Set-09-2022