I fondi di criptovaluta entranu in u mercatu di ubligatoriu di i Stati Uniti, Bitcoin cuntinueghja à fluttuà intornu à $ 19 000

wps_doc_3

A squadra di strategia macroglobale, guidata da l'analista di Morgan Stanley Matthew Hornbach, hà scrittu in un rapportu u weekend chì u mercatu di u Tesoru di i Stati Uniti hè cascatu abbastanza à pocu pressu chì u mercatu storicu di u Tesoru di i Stati Uniti in l'ultimu annu hà intrutu in rendimenti abbastanza per cumpensà u mercatu. risicu.L'investituri ponu digià vede u valore di i rendimenti di u bonu di i Stati Uniti chì appariscenu, è hè cunsigliatu per aspittà u tempu ghjustu per cumprà per ottene una prima di termini chjaru.

Per d 'altra banda, a dimensione di i Treasuries di i Stati Uniti hà superatu a marca di $ 31 trilioni per a prima volta à u principiu di u mese, stabilendu un altu record, ma a squadra di Matthew Hornbach hà scrittu un rapportu prima di questu mese chì se qualchissia per via di a crescita di i Treasuries di i Stati Uniti, investitori maiò Saria un grande sbagliu di preoccupassi di i rendimenti di u bonu per via di a dumanda ridutta.

Matthew Hornbach crede chì a dimensione di i bonds di u guvernu americanu chì supera i $ 31 trilioni hè solu un disturbu, è u cambiamentu in u livellu di dumanda di i bonds di u guvernu americanu da i grandi investitori cum'è i banche cintrali stranieri hè solu un altru disturbu.Ellu hà enfatizatu chì u livellu di i rendimenti di u bonu di u guvernu americanu dipende principalmente da a Riserva Federale.A pulitica monetaria di a CBRC, e pulitiche monetarie fiscali è d'oltremare ghjucanu un rolu di sustegnu.

In risposta à a dimensione di i bonds di u guvernu americanu chì supera i 31 trilioni di $, Morgan Stanley hà dettu disappruvazioni: A dimensione di i bonds di u guvernu americanu ghjunghjerà prestu à $ 32 trilioni, dopu $ 33 trilioni, è $ 45 trilioni in 10 anni, ma per i macro investitori, a quistione ùn hè micca. quale hà da cumprà sti ligami, ma à chì prezzu ?

Morgan Stanley hà mintuatu chì da u 2010, l'esperienza di a dumanda straniera per i bonds di u guvernu di i Stati Uniti è altre tendenzi mostra chì ancu i grandi investitori ùn affettanu micca u livellu generale di rendiment;dunque, hè cunsigliatu chi Investisseur macro avissi a pagari più attente à a pulitica di i banche cintrali è risposta, dati ecunomica, micca u numeru tutali di ligami di u guvernu Investisseur bisognu di cumprà, o chì Investisseur vi cumprà.

I fondi di criptovaluta entranu in u mercatu di ubligatoriu di i Stati Uniti

Ricertamenti, assai fondi in u circhiu di munita sò entrati in u mercatu di i boni di u guvernu americanu.MakerDAO hà annunziatu stu mese chì, per diversificà e so riserve di capitale è riduce i risichi purtati da un unicu attivu, hà decisu d'assignà $ 500 milioni per cumprà obbligazioni è investimenti di u guvernu à cortu termine di i Stati Uniti.Grade i bonds corporativi, cù l'assistenza di u giant di gestione di l'assi BlackRock.

Justin Sun, u fundatore di Tron, hè statu scupertu pocu tempu.Dapoi u 12 di maghju, hà trasferitu 2,36 miliardi USDC à Circle.L'analista di criptovaluta Alex Krüger specula chì Justin Sun si ritira da DeFi è gira i so fondi per invistisce in i bonds di u guvernu americanu, perchè i Treasuries di i Stati Uniti anu avà rendimenti più alti è risicu più bassu.

Mercatu

BTCuna volta hè cresciutu di più di 2.6% à US $ 19,695 in 5 ore da a matina d'aieri, ma poi hè cascatu è cuntinuò à fluttuà intornu à US $ 19,000.A data di scadenza, hè statu rapportatu à US $ 19,287, in calata di 0,7% in l'ultime 24 ore.ETHhè statu rapportatu à $ 1,340, calata di 1,1% in l'ultime 24 ore.

L'azzioni di i Stati Uniti anu cuntinuatu i so guadagni u venneri.U Dow Jones Industrial Average hà aumentatu 417.06 punti, o 1.34%, per chjude à 31,499.62 punti;l'S&P 500 hà aumentatu 44,59 punti, o 1,19%, per chjude à 3,797,34 punti;u Nasdaq Composite hà aumentatu 92,89 punti, o 0,86%, per chjude à 10,952,61 punti;u Philadelphia Semiconductor Index hà aumentatu 14,86 punti, o 0,64%, per chjude à 2 351,55 punti.


Tempu di Postu: Nov-14-2022