Pianu di Ristrutturazione Celsius: Continue Bitcoin Mining, Creditors Optional Cash Discount Payment

Sicondu u pianu di riurganizazione di Celsius, Celsius hà riduciutu u so attivu tutale di $ 17,8 miliardi dapoi u 30 di marzu, a scala di i retirazzioni di l'utilizatori hà righjuntu $ 1,9 miliardi, u valore di u mercatu di i fondi di valuta hè cascatu da $ 12,3 miliardi, è a quantità di criptu di munita hè stata liquidata. da un terzu (Tether).$ 900 milioni, $ 100 milioni in perdite in investimenti di criptocurrency, $ 1,9 miliardi in prestiti, è solu $ 4,3 miliardi in attivu avà.

pruibitu 6

Celsius hà dettu chì u prossimu pianu di ristrutturazione pianificatu include a speranza chì a so filiale minera cuntinueghja à pruduce bitcoin per finanzià e so operazioni minerarie è espansione i so bitcoin holdings;cunsiderà a vendita di l'assi è cercate opportunità di finanziamentu di terzu;Capitulu 11, Dà i creditori un scontu per riceve pagamenti in cash, o cuntinuà à mantene e criptovalute per un bellu pezzu, maximizendu u rendimentu di l'azionista è ristrutturazione di l'affari di Celsius.

Celsius hà nutatu chì Celsius Mining LLC, a filiale minera di Celsius, gestisce attualmente più di 43 000machini minieriè pensa à gestisce 112 000machini minierida u sicondu trimestre di u 2023.

Celsius hà dettu ch'ellu avia pigliatu passi proattivi per prutege i so assi prima di a presentazione di fallimentu, cum'è chjude a maiò parte di e pusizioni prestitu da terze parti è furnisce collateral;quasi tutti l'assi Celsius sò almacenati in Fireblocks;ùn s'appoghjanu più à l'istituzioni intermediari per mantene e so chjave private;novi prestiti, scambii di criptocurrency è trasferimenti trà i clienti sò stati fermati;i cunti di prestitu sò stati congelati, è ogni liquidazione di prestitu hà cessatu;è ogni nova attività d'investimentu hè stata sospesa.

Tuttavia, l'utilizatori di Celsius anu da aspittà anni per ritruvà i so soldi dopu à i schedari Celsius per fallimentu è riurganizazione.Sicondu u rapportu "CryptoSlate", l'avucati di fallimentu multiplici credenu chì ci hè pocu precedente per e grande cumpagnie di criptu di munita per file per a prutezzione di fallimentu, accumpagnata da u litigamentu in corso contr'à Celsius è a cumplessità di u schedariu per a prutezzione di fallimentu, u prucessu di riurganizazione di fallimentu pò esse longu, ancu per parechji anni.

Ma l'anzianu presidente di a Cummissione di Commodity Futures Trading (CFTC) di i Stati Uniti, J. Christoper Giancarlo, hà dettu chì l'audizione di fallimentu di Celsius hè prevista per purtà una più grande chiarezza legale, marcandu a prima volta chì un tribunale di fallimentu federale hà intervenutu in un casu di fallimentu di criptu di munita collaterale. evoluzione di a categuria cryptocurrency, u regime seguita da fallimentu, sarà più chjaramente clarificatu.


Tempu di Postu: Set-05-2022