Bitmain lancia Antminer E9!Ethereu mining cunsuma solu 1.9 kilowatts di electricità

Antminer, una filiale di u più grande fabricatore di macchine minerarie di u mondu Bitmain, hà tweetatu prima chì hà da principià ufficialmente à vende u so novu circuitu integratu specificu per l'applicazioni (ASIC) à 9:00 am EST u 6 di lugliu.) macchina minera "AntMiner E9".Sicondu i rapporti, u novuEthereum E9 minerhà una rata di hash di 2,400M, un cunsumu d'energia di 1920 watts è una efficienza energetica di 0.8 joules per minutu, è a so putenza di computing hè equivalente à 25 carte grafiche RTX3080.

4

L'ingudu di i minatori di Ethereum scende

Ancu se u lanciu di uAntMiner E9 macchina minerahà migliuratu a so prestazione, cum'è a fusione di Ethereu si avvicina, una volta chì diventa PoS (Proof of Stake) cum'è programatu, a reta principale di Ethereu ùn hà più bisognu di s'appoghjanu nantu à a macchina minera per a minera.I minatori ponu solu sceglie di minà Ethereum Classic (ETC).

Inoltre, a cuntinuvazione di u mercatu hà ancu causatu una forte caduta in l'ingudu di i minatori di Ethereu.Sicondu i dati "TheBlock", dopu avè righjuntu un record record di 1,77 miliardi di dollari americani in nuvembre 2021, l'ingudu di i minatori Ethereu hà cuminciatu à calà tuttu u modu.In u ghjugnu appena finitu, solu 498 milioni di dollari americani sò rimasti, è u puntu altu hè diminuitu da più di 80%.

Certi machini di minieri mainstream, cum'è Ant S11, sò cascati sottu à u prezzu di a valuta di arrestu

In quantu à i minatori di Bitcoin, secondu a dati di F2pool, unu di i più grandi piscine minerarii in u mondu, cù i costi di l'electricità di $ 0,06 per kilowatt-ora, i machini minatori mainstream cum'è a serie Antminer S9 è S11 sò cascati sottu u prezzu di munita di chjusu. ;Avalon A1246, Ant S19, Whatsminer M30S ... è altre machini sò sempre prufittuali, ma sò ancu vicinu à u prezzu di a valuta di chjusu.

Sicondu a macchina minera Antminer S11 liberata in dicembre 2018, u prezzu bitcoin attuale hè di circa 20 000 $ US.Calculatu à US $ 0,06 per kWh d'electricità, u redditu netu di ogni ghjornu hè negativu di US $ 0,3, è u prufittu da u funziunamentu di a macchina hè insufficiente.per copre u costu.

Nota: U prezzu di valuta di chjusu hè un indicatore utilizatu per ghjudicà u prufittu è a perdita di una macchina minera.Siccomu a macchina minera hà bisognu di cunsumà assai electricità quandu a minera, quandu l'ingudu di a minera ùn pò micca copre u costu di l'electricità, invece di correre a macchina minera per a minera, u minatore pò cumprà direttamente muniti in u mercatu.À questu tempu, u minatore hà da sceglie di chjude.


Tempu di posta: 01-09-2022