A difficultà minera di Bitcoin culpisce un novu record

Sicondu i dati, in l'ultimu aggiustamentu di difficultà di bloccu, a difficultà minera di Bitcoin hà aumentatu da 3,45%.Ancu s'è u ritmu di crescita hè più bassu di u 9,26% precedente, hè statu aghjustatu upward per a quarta volta in una fila, chì face ancu Bitcoin A difficultà minera hà torna una volta à un altu di tutti i tempi, è a difficultà attuale hè 32,05T.

novu 2

Bitcoin miningdifficulty rapprisenta a difficultà per i minatori per pruduce u prossimu bloccu.Hè aghjustatu ogni 2,016 blocchi.U scopu hè di mantene a vitezza di minera un bloccu in una media di 10 minuti per mezu di l'aghjustamentu di a putenza di l'informatica, chì hè realizatu circa ogni duie simane.Dunque, a difficultà minera pò ancu riflette u livellu di cumpetizione trà i minatori.A più bassa a difficultà minera, u menu cumpetizione.

Bitcoin miningdifficultà aumentata da 3,8%

novu 3

L'onda di calore si rinfriscà, è u putere di computing cuntinueghja à vultà in u sangue

A difficultà minera uriginale hà culpitu un novu altu à a mità di maghju di questu annu, ma l'onda di calore americanu hà culpitu, è i minatori di Texas in i Stati Uniti spessu chjusu, in risposta à a chjama di a Cummissione Electric Reliability of Texas (ERCOT) per riduce. cunsumu di energia.

Cù a maiò parte di l'operazioni minerarii di criptovaluta di i Stati Uniti chì si facenu in i stati miridiunali, l'onda di calore ùn hè micca solu colpisce i minatori in Texas, hà dettu Jason Mellerud, un scientist senior in Arcane Research: i minatori di i Stati Uniti sò stati battuti in l'ultime duie simane cum'è i prezzi di l'electricità aumentanu. à u calore estremu.A spegnimentu di a macchina per un bellu pezzu hà rallentatu l'aumentu di e bollette di l'electricità.

Ricertamenti, dopu à l'onda di calore in certi parti di i Stati Uniti temporaneamente rinfriscata, l'imprese minerarii di Bitcoin anu ripigliatu l'operazioni minerarii è aghjunghjenu novi facilità per aumentà a putenza minera, chì hà ancu fattu chì a difficultà minera di Bitcoin righjunghje un novu altu novu.Significa ancu chì i minatori tornanu gradualmente à a squadra.Sicondu i dati BitInfoCharts, a putenza di computing di tutta a reta di Bitcoin hà ancu ricuperatu à u livellu di 288EH / s, un incrementu di 196% da u più bassu 97EH / s à a mità di lugliu.

I profitti di i minatori sò in cala

Cumu l'ecunumia generale hè affettata da l'ambienti di l'inflazione alta, u prezzu di Bitcoin hè sempre stagnatu à u livellu di 20 000 US dollars.U dilema hè sempre ristrettu.Sicondu i dati f2pool, calculatu à US $ 0,1 per kilowatt-ora d'electricità, ci sò solu mudelli 8 di machini minieri chì sò sempre prufittu.UAntminer S19XP Hyd.U mudellu hè u più altu, è l'ingudu ghjornu hè $ 7,42.

U mudellu mainstreamAntminer S19Jhà solu un prufittu ghjornu di US $ 0,81.In cunfrontu cù u prezzu ufficiale di u Bitmain US $ 9,984, si pò dì chì u ritornu hè luntanu.


Tempu di pubblicazione: 25-Sep-2022