Bitcoin hè cascatu sottu à $ 26 000, Ethereum rumpiu sottu à 1400!Fed o più aumenti di i tassi d'interessu?

Sicondu i dati di Tradingview, Bitcoin (BTC) hè cascatu da quandu hè cascatu sottu à a marca di $ 30 000 in u 10.Oghje, hè cascatu più di 9% à $ 25,728 in un solu ghjornu, chjappà un novu minimu da dicembre 2020;Ether (ETH) un ghjornu hè cascatu più di 10 per centu à $ 1,362, u so livellu più bassu da ferraghju 2021.

decennii 4

Sicondu i dati di Coinmarketcap, u restu di e valute maiò hè ancu cascatu, cù Binance Coin (BNB) in calata di 9,28%, Ripple (XRP) in calata di 6,03%, Cardano (ADA) in diminuzione di 13,81%, è Solana (SOL) in calata di 13,36%, Polkadot. (DOT) caduta 11,01%, Dogecoin (Doge) caduta 12,14%, è Avalanche (AVAX) caduta 16,91%.

Cum'è l'etere hè cascatu à u so livellu più bassu da u ferraghju 2021, i dati da a cumpagnia di analisi di dati in catena Glassnode mostra chì u numeru di indirizzi ethereu in un statu di perdita hà culpitu un record record di 36,321,323.268.

decennii 5

A Fed hè più prubabile di elevà i tassi di interessu

Cum'è l'indice di i prezzi di u cunsumu (CPI) di i Stati Uniti hà aumentatu inaspettatamente di 8,6% in maghju da un annu prima, culpendu un novu altu da u 1981, Bloomberg hà dettu, rinfurzendu l'aspettattivi di u mercatu chì a Riserva Federale di i Stati Uniti vede a Riserva Federale di i Stati Uniti ogni mese à a fine di Sittembre.L'aspettativa di una crescita di u tassu di 2 yards (50 punti di basa) à a prossima riunione ùn esclude mancu a pussibilità di una crescita di 3 yards à u mumentu.

Sarah House, economista anzianu in Wells Fargo, vede pocu probabilità di una sorpresa di trè tassi di crescita da a Fed sta settimana, cum'è a Fed ùn pò micca esse disposta à sorprenderà i mercati, ma pò vede u presidente di a Fed Powell (Jerome Powell) hà dichjaratu più chjaramente à u a cunferenza di stampa post-riunione chì se l'inflazione ùn hè micca cascata, hè pussibule di elevà i tassi d'interessu da 3 yards à un tempu in riunioni futuri.

A Fed hà da fà una riunione di decisione di u tassu d'interessu di dui ghjorni u marti è u marcuri, è Powell hà da fà una cunferenza di stampa dopu a riunione di u marcuri.In precedenza, Powell avia signalatu un aumentu di i tassi di 50 punti di basa in ghjugnu è lugliu è hà dettu chì i funzionari cuntinueghjanu à spinghje per l'aumentu di i tassi finu à vede l'inflazione caduta in una manera chjara è cunvincente.

U presidente di u Bancu di a Riserva Federale di San Luis, James Bullard, hà dichjaratu chì un incrementu di a tarifa di 75 punti di basa vale a pena di cunsiderà, ancu s'ellu s'hè oppostu à un incrementu di 75 punti di basa à a riunione di decisione di a tarifa in maghju, ma ùn hà micca messu nisuna pussibilità di elevà. i tassi d'interessu per 75 punti base.u sessu hè permanentemente escludutu, invece enfatizendu a necessità di a pulitica per esse flexible.

L'ecunomisti di Barclays anu previstu chì a Fed aumenterà i tassi d'interessu trè iardi sta settimana.L'ecunumia di Barclays guidata da Jonathan Millar hà scrittu in un rapportu chì a Fed hà avà una bona raghjone per elevà i tassi d'interessu più di l'aspittava in u ghjugnu, indicà chì hè un momentu criticu, sia in ghjugnu o lugliu.Cù una grande crescita di i tassi, rivisemu a nostra previsione per una crescita di 75bps da a Fed u 15 di ghjugnu.

Separatamente, Roberto Peril, direttore di a ricerca di pulitica glubale in Piper Sandler, hà dettu: Se tali dati d'inflazione di mese à mese persiste, e probabilità di una crescita di a tarifa di 50 punti di basa dopu à lugliu sò assai più alti.Ùn aghju micca escludendu ancu una crescita di 75bps, Powell hà dettu ch'elli ùn anu micca cunsideratu attivamente in maghju (una caminata di 3 iardi), ma probabilmente in u futuru se l'inflazione ùn mostra micca segni di diminuzione.

Michael Pearce, economista anzianu di i Stati Uniti in Capital Economics, una cunsulenza di ricerca ecunomica basatu in u Regnu Unitu, hà dettu ancu in un rapportu chì i dati di l'inflazione di i Stati Uniti anu aumentatu inaspettatamente in maghju, aghjunghjendu à a continuazione di a mossa di a Fed per elevà i tassi d'interessu da 2 yards à u mumentu. .A pussibilità di sta caduta puderia ancu guidà a Fed per elevà i tassi da 3 yards in a so riunione sta settimana.

L'aumentu di i tassi d'interessu di u dollaru americanu pò fà chì u dollaru americanu cuntinueghja à apprezzà in quantu à l'altri valute, è in l'ambiente attuale induvemacchina minerai prezzi sò à un minimu, investendu inmacchina mineras cù certi assi non-dollaru pò esse unu di i modi di priservà u valore contru à u mercatu.


Tempu di post: Jul-24-2022